Jestem tutaj

piątek, 30 maja 2014

Eveline Cosmetics Młode dłonie

Ostatnio pokazywałam Wam że wpadł do mnie listonosz z paczką no i właśnie jednym z produktów, który był w paczce to Eveline Cosmetics Młode dłonie Nawilżający peeling do rąk 8 w 1.
Opakowanie od razu rzuca się w oczy, ładna szata graficzna, kwiat wanilii oraz żółty kolor sprawiają że opakowanie wygląda zachęcająco. Poręczne opakowanie w formie tubki, dzięki temu produkt można łatwo wydobyć.

Składniki:


Peeling lekko rozsmarowany na ręce
Opakowanie ma 75ml i z tego co mi wiadomo jest dostępny prawie wszędzie.
Produkt bardzo mile mnie zaskoczył, zapach wanilii przecudownych, a do tego utrzymuje się na dłoniach przed dłuższy czas. Po jego zastosowania czuje że moje dłonie są bardzo miłe w dotyku a przede wszystkim gładkie. Nawet moje podrażnienie szybciej znika dzięki temu peelingowi:) Drobinki zawarte w peelingu nie uszkadzają lakieru ale doskonale usuwają martwy naskórek. Nie zauważyłam na swoich dłoniach efektu ściągnięcia.
Według mnie produkt spełnia zapewnienia producenta i na pewno będę sięgać po niego jeszcze nie raz:)

Kosmetyk otrzymałam dzięki portalowi dla kobiet www.alejakobiet.pl

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Mam maseczkę z perfecty też waniliową taki zestaw maseczka i peeling osobno :D ale niestety nie ma w dużych opakowaniach musze się pokusić na ten peeling ;p
    Monika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ten peeling :) Aaa już kojarze,a używałaś już tego z Perfecty?

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia