Jestem tutaj

piątek, 25 kwietnia 2014

Lovely matte top coat

Zastanawiałam się który post dać wpierw ale z powodu zbliżającej się
promocji w Rossmannie na lakiery zacznę od tego :)
Z recenzją tego produktu nie żebym się obijałam (no może troszkę:P)
ale chciałam Wam pokazać jak się prezentuje w połączeniu z innymi lakierami:)
taa każde wytłumaczenie jest dobre xD
Ale oto w końcu przedstawiam Lovely matte top coat
Od producenta: nałóż na pomalowane paznokcie w celu uzyskania matowego efektu

- 8ml za 7.19zł
- jedna warstwa wystarczy aby po chwili lakier na paznokciach stał się matowy
- szeroki pędzelek ułatwia aplikacje
- spokojnie tylko w buteleczce jest taki jakby mętny, nie zmienia koloru lakieru 'bazowego'
- trzyma cię na pewno przed 4 dni
- miałam wrażenie że na następnym dzień starł się lakier na końcówkach
- nie miałam problemu z jego zmyciem
- współpracuje z lakierem każdej firmy (testowałam go na Sephorze, Essence, Inglot) 
- dzięki niemu nie muszę kupować kilkunastu lakierów matowy  
Tak się prezentował na różnych lakierach
Sephora nr L02 coco
wybaczcie za lakier na skórze ale na potrzeby testowania
pomalowałam białym
Sephora nr 86 don't look back
Inglot nr

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia