Jestem tutaj

czwartek, 24 kwietnia 2014

Estetyka próbek

To będzie raczej post typu 'zorganizowanie przez niezorganizowaną osobę':)

Dokładnie o zorganizowaniu pewnej grupy kosmetyków
Zdarza nam się dostać jakieś próbeczki kremów, które można  użyć więcej niż raz
I gdzie tu otwarte trzymać...
Nie raz staram się trzymać otwartą próbkę na stojąco, ale jak to czasem bywa
próbka się przewraca paćkając stół czy serwetkę co mnie potrafiło zirytować.
Znalazłam dobry sposób na przechowywanie otwartych próbek,
jeśli jesteście ciekawi to zapraszam:)
Nie będę mówić, że taka otwarta próbka oprócz możliwości
wybrudzenia wszystkiego w około jest też mało estetyczna.
Stąd każda moja otwarta próbka zawsze ląduje w słoiczku
Zachomikowałam również pudełeczko po błyszczyku Joko

Bardzo pomocne w tym celu okazały się zwykłe słoiczki
te akurat są z Rossmanna które jak wiecie często kupuje:)
 W pudełku po błyszczyku z Joko cosmetics znajduje się baza z Sephory oraz krem
 Pudełka po próbkach z Sephory oczywiście też mają swoje zastosowani:)
W tych znajduje się krem Nivea, Clinique, Take the Day Off,
Liquid Facial Soap Mild oraz podkład Diora,
A tak leżą sobie próbki które obecnie używam:)

Jak Wy przechowujecie próbki kosmetyków?:)
Może macie jakieś inne sposoby 

piszcie z ciekawością poczytam:)
Pozdrawiam:)
niezorganizowana kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia