Jestem tutaj

sobota, 26 kwietnia 2014

Book TAG

Dzisiaj jak po tytule widzicie nie będzie o lakierach czy kosmetykach tylko o książkach:D
Kocham czytać książki, nazwijmy że to moja pasja:p Ale zakupy też kocham:D

I tak buszując w necie trafiłam do chwilanapoddaszu a u niej ciekawy Book TAG
Kolejny TAG książkowy który mi się spodobał :)

Pytań jest 15 więc radzę zaopatrzyć się w coś do picia i zapraszam na Book TAG :)

1. Kto jako pierwszy nakłonił cię/namówił do czytania? A może zostałeś/-aś do tego zmuszona?
Do pierwszej książki zmusiła mnie szkoła-lektury trzeba w końcu czytać
Ale tak ogólnie to to sama chwyciłam za pierwszą książką gdy byłam już nie co starsza i był to kryminał Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie" ;)


2. Ostatnia książka, z której pamiętasz więcej niż trzech bohaterów to... 

Erle Stanley Gardner "Sprawa upartej kłamczuchy" (nie dawno skończyłam ją czytać :D)

3. Myślisz, że my sami wybieramy książki, które chcemy przeczytać czy to raczej one "wybierają" nas?
Myślę, że  to jednak książki nas "wybierają" :)

 

4. Gdzie najczęściej czytasz?
W domu, głównie na łóżku :)


5. Jakiego książkowego zakupu najbardziej żałujesz?
Nie ma takiego zakupu :)


6. Opisz zakładkę, której obecnie używasz.
Jako zakładki używałam czegoś co jest akurat obok np. jakiejś kartki, która akurat leży niedaleko . Nie znalazłam jeszcze zakładki która by mi się spodobała

 

7. Dlaczego czytasz?
Bo lubię, książka sprawia że odrywam się od rzeczywistości i na te parę chwil 'ląduje' w całkiem innym świecie.


8. Książka twojego dzieciństwa.
Na pewno to  "Harry Potter" i chyba jeszcze Agathy Christie "Dziesięciu murzynków"

 

9. Twoje okładkowe zauroczenie
Nie było jeszcze takiej okładki, która by mnie na maxa zauroczyła


10. Jakie trzy książki zabrałbyś/-abyś na bezludną wyspę?
Tylko trzy? :p No nie wiem może Agatha Christie "Dziesięciu murzynków" oraz "Zakończeniem jest śmierć" a jeśli chodzi trzecią to bym się wahała między Richelle Mead "Akademia Wampirów", Kelley Armstrong "Przebudzenie", a J.Lynn "Zaczekaj na mnie"

 

11. Znienawidzona książka, po którą nigdy nie sięgniesz i na samą myśl o niej...
Tu się waham między "Potopem" a "Krzyżakami"

 

12. Jak obchodzisz się z książkami? Pilnujesz, by kartki nie były zagięte i popisane? Czy może notujesz sobie coś na marginesach, zaginasz rogi w ciekawych momentach, itd.?
Oj zdarza mi się zaginać rogi w ciekawych momentach oraz ołówkiem podkreślam ciekawe zdania.


13. Dwie książki, o których kupnie marzysz dniami i nocami.
Kelley Armstrong "Przebudzenie" oraz J.Lynn "Zaczekaj na mnie"

 

14. Książka, której nigdy nie zapomnisz.
Dwóch książek nigdy nie zapomnę J.Lynn "Zaczekaj na mnie" i Jennifer Echols "Uratuj mnie"

 

15. Otwórz książkę (którą obecnie czytasz) na chybił trafił i wpisz tutaj zdanie, na które spojrzysz.
"Był mężczyzną, którego kochałam, mężczyzną z którym byłam tak doskonale zsynchronizowana, że trudno było powiedzieć gdzie kończyłam się ja, a gdzie zaczynał się on." - Richelle Mead "Przysięga krwi"



Od dziecka jak widzicie przejawiałam chęć do czytania kryminałów  i zostało mi to do dzisiaj :)
OTAGowuje wszystkich, którzy mają ochotę również zrobić ten TAG:) Jeśli kogoś zachęciłam do tego tagu to dajcie później w komentarzach linki do Waszych blogów z chęcią i ja poczytam:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia