Jestem tutaj

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lovely Gloss Like Gel nr 128

Już za tydzień czeka nas kolejna i ostatnia porcja promocji w Rossmannie
i w związku z tym przychodzę do Was dzisiaj z recenzją bardzo fajnego lakieru do paznokci z filmy Lovely Glosss Like Gel nr 128
To już mój drugi lakier z tej serii i na pewno na tym się nie skończy:)
Możecie się domyślać że pewnie
przy następnej promocji na pewno jeden lakier z tej serii wpadnie do koszyka:)
Poprzedni lakier nr 206 klik
Tak prezentuje się na pazurkach
- 8ml za 5,70zł
- Dostępny na półkach Lovely w Rossmannie
- Kolorek to taka lilia
- Szeroki pędzelek, jednym pociągnięciem jesteśmy w stanie pomalować całą płytkę paznokcia
- Nakładam dwie warstwy, jedna to zdecydowanie za mało
- Schnie w miarę szybko ale jest zdradliwy, trzeba tak z 15sek dłużej poczekać dla pewności
- Dla mnie imituje efekt żelowych paznokci:)
- Wytrzymuje dobre 4/5dni
- Zmywa się bardzo łatwo(używam zmywacza zielonego z Isany)
- Spora gala kolorystyczna ale nie znalazłam żadnego który by od razu do mnie krzyczał ŁAŁ

Miałyście już jakiś lakier z tej serii?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia