Jestem tutaj

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

#19 Mobile mix

Kolejny mobile mix:) 
tym razem to będzie mix z Twittera, tam możecie
być na bieżąco co się u mnie dzieje:) KLIK
Łańcuszek który zebrał sporo komplementów na Wielkanoc;)
Nowy piasek od Wibo - post
Szukając pomadki z Wibo znalazłam siebie w wyszukiwarce:D
Kawa musi być:D
Znów mam fazę na jabłka xD
Green tea <3
Jogurt naturalny z płatkami owsianymi kiwi i jabłkiem <3
Nowy nabytek z Eveline(post)
Bieganie - w końcu zaczęłam
ciekawe ile to tym razem potrwa...
Słoiczki oraz puzderka po próbka - post
6km - pół biegu pół marszu ale i tak
jestem z siebie dumna:)
Koktajl z grapefruitów i pomarańczy <3

Kawa i gazetka z Natury
Koktajl z grapefruitów i pomarańczy
oraz kanapka:)
Nudy w  samochodzie
Porządek w skarpetkach xD
Sobotnie zakupy z mamą:*
Poranna niedzielna kawa oraz mięta
Napiszcie jak wyglądał Wasz tydzień:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia