Jestem tutaj

piątek, 29 listopada 2013

Lovely Gloss Like Gel

Mam dzisiaj dla Was recenzje lakieru Lovely Gloss like gel
Poczytałam sobie o nim na wizaz.pl głównie były pochlebne więc stwierdziłam a co mi tam  skuszę się :)
Oczywiście Rossmannowski szał a ja stoję przed tymi lakierami i żaden odcień nie był taki co by do mnie mów 
'BIERZ MNIE' ale w końcu skusiłam się na nr 206
Lovely Gloss like gel nr.206
 Dla mnie to taka kawa z mlekiem :)
Szeroki pędzelek ułatwiający szybko aplikacje lakieru :)
Na zdjęciu mam nałożone dwie warstwy i jak widać trochę prześwituje 
ale to prawdopodobnie wina światła:)
wytrzymał mi 4dni bez żadnych odprysków:)  
zmywa się bez żadnych problemów :)
Nie schnie jakoś mega długo ale dłużej niż Wibo, uważajcie bo jest trochę zdradliwy

 niby jest już ok a tu jak dotkniemy to mamy ślad linii papilarnych na lakierze 
dla mnie lakier robi efekt lakieru żelowego
Spora gala kolorystyczna ale żaden z kolorów nie krzyczy do mnie ŁAŁ 
Cena 8ml za w promocji  3,39zł 
cena regularna to 5,70zł

A jaki Wam kolorek wpadł w oczy?
Może jakiś polecacie?:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia