Jestem tutaj

wtorek, 29 kwietnia 2014

-49% Rossmann, -40% Natura, Ziaja

W życiu bym nie przeszła obojętnie obok promocji zawsze się na coś skuszę
I dzisiaj przychodzę do Was z promocyjnymi łowami z ostatnich paru dni
Oczywiście głównie z promocji z Rossmanna i Natury;)

Rossmann
Lovely Magic Pen, korektor maskujący przebarwienia i niedoskonałości cery (dla mamy)
Cena 4,27zł(promocja - 49%) cena regularna 7,99zł

Senergen korektor antybakteryjny do twarzy natur 04 (dla mamy)
cena 4,08zł(promocja - 49%) cena regularna 7,99zł

Wibo bibułki matujące 2opakowania
cena 2,90zł/opak(promocja - 49%) cena regularna 5,69zł

Miss Sporty So Matte Perfect Stay puder (dla mamy)
cena 6,42zł(promocja - 49%) cena regularna 12,59zł

Wibo Celebrity Lash mascara niebieska (dla mamy)
cena 5,60zł(promocja - 49%) cena regularna 10,99zł 
Fuss Wohl pilnik do pielęgnacji stóp (dla mamy)
cena 3,99 zł(promocja) cena regularna 4,99zł

drogeria Natura
Essence Get Big! Lashes volume curl mascara
cena 4,19zł(promocja - 40%) cena regularna 9,99zł

Essence smokey eyes set 02smokey day
cena 7,19zł(promocja - 40%) cena regularna 11,99zł

Essence colour & go nr 182 hello rosy
cena 4,19zł(promocja - 40%) cena regularna 6,99zł

Stoisko Ziaji
Ziaja krem przeciwzmarszczkowy do cery dojrzałej, kwiat słonecznika(dla mamy)
cena 7,90 zł

Pochwalcie się na co Wy się skusiliście:)
A kto się powstrzymał od szału promocji?:P
Pozdrawiam:)

kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. Oj ja troszkę tych rzeczy wyciągnęłam znajdziesz post u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzę do Ciebie żeby podpatrzeć co tam ciekawego masz :)

      Usuń
  2. Magic peny kupiłam wszystkie 3 : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ci się sprawują? Mnie przeraził ten zielony ;P Miałam schizy że pozostawia zielone ślady xD

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia