Jestem tutaj

środa, 30 kwietnia 2014

Podchwycone z

blogu dariabloguje
Dariabloguje wpadła na bardzo fajny pomysł z którego na pewno skorzystam
i zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.
Wpadła na pomysł aby szalenie na promocjach w Rossmannie i Naturze
połączyć z byciem FIT
Czyli po prostu za każdy kupiony kosmetyk robimy jakieś ćwiczenie:)
Motywacja super:) Połączenie przyjemne z pożytecznym:)
Można biegać, robić brzuszki itp co się tylko chce:)
To zależy od Was jaką 'miarę' przyjmiecie
np. 1produkt = 10 brzuszków/ 1brzuszek/ 1ćwiczenie/ 1km

Moja 'miara'
1zł = 1km biegu zamiennie na 10brzuszków

Obecny bilans wydatków(wartość produktów dla mamy też dodałam też dodałam)
53,63zł
czyli 54km zamiennie na 540 brzuszków
a jeszcze planuje poszaleć na promocjach:D

Kto się przyłącza?:)
Napiszcie jak to u Was zakupy wyglądały:)
Zmotywowana:)
kruszynkaaa91:)

3 komentarze:

  1. hmm moje zakupy bd niedlugo u mnie :)
    wiec poczytaj :)
    a takto dobrze ci idzie pisanie bloga, az 5 tys odwiedzin prawie ! ;)

    nowy wpis wpadnij http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm musiałabym ponad 100km przebiec nieźle :D chodzę regularnie na siłownie więc sądzę ,że mogę :D najlepsze jest to że centralnie obok siłowni mam naturę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej 100km nie będzie koło 80km to pewnie tak :D Dla mnie jest to motywacja do biegania bo raczej mam słomiany zapał w szybko tracę motywacje a to że oficjalnie na blogu to napisałam sprawi że na pewno nie zrezygnuje :D Wszyscy który to czytają są moją motywacją abym nie zrezygnowała z zamerzonego celu :*

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia