Jestem tutaj

środa, 29 stycznia 2014

Walentynkowa gazetka Biedronki

Z okazji Walentynek sieć sklepów Biedronka wydała gazetkę 
"Piękne Walentynki" obowiązywać od jutra  - 12.02
Całą gazetkę możecie znaleźć TUTAJ

Sama zastanawiam się nad:
Peelingiem do ciała Lirene wersja
pomarańczowa Stop cellulit i
czerwona Intensywnie regenerujący peeling do skóry suchej i szorstkiej
Nigdy nie miałam maseczki od Lirene, zastanawiam się nad dwoma rzeczamipeeling enzymatyczny i maseczka nawilżająca
Tylko nie wiem jak moja skóra zareaguje, może któraś z Was ma cerę skłonom
 do uczuleń i może się podzielić jak u niej zachowała się któraś z tych rzeczy

i na koniec nad:
Zaciekawił mnie jeszcze Tint Lip Gloss by Bell błyszczyk barwiący usta
 Zapomniałam dopisać będąc w Biedronce w poniedziałek
upolowałam podgrzewacze o zapachu pomarańczy :)
Działają jak 'narkotyk' od zapachu można się uzależnić:D
Cena 18szt za 2,99zł
Robicie już listę co kupicie? Piszcie z chęcią poczytam
może mnie czymś skusicie:) Jak miałyście kiedyś do czynienia z produktami Lirene do twarzy to też napiszcie Wasze odczucia
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia