Jestem tutaj

środa, 29 stycznia 2014

Kolejny rok bez idealnego kalendarza

I kolejny rok nie znalazłam kalendarza, który chociaż w 2/3 nie był by tandetny i sprostał w połowie moim kalendarzowym wymaganiom:)
Pewnie większość się oburzy i powie że marudzę lub wybrzydzam i może macie racje 
Ale ja na prawdę szukam jakiegoś który będzie mi towarzyszył w torebce cały rok a nie przeleży 300dni w domu, bo to nie o to chodzi
Może się okazać że na prawdę ubzdurałam sobie coś i taki kalendarz nie istnieje ale przy najmniej mam zajęcie na cały rok szukać idealnego kalendarza :)
Ktoś mi polecał kalendarz z cosmo ale w tym rok co wiecie nie wydali kalendarza
Ponieważ mam już powoli koniec stycznia muszę się zadowolić kalendarzem który dostałam na pod choinką ale nadal będę szukać :) 
Oto mój tymczasowy kalendarz
widok tygodnia na jednej stronie i po drugiej stronie wolne linie
Nie żebym narzekała ale w nim prawie nic nie idzie zapisać 
widok 7 dni na jednej str A5 to masakra
ta gumka jest fajne, w torebce przynajmniej się nie otworzy 

Macie jakieś 'wymagania' od kalendarza? Piszcie z chęcią poczytam:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia