Jestem tutaj

wtorek, 10 grudnia 2013

Ulubieńcy miesiąca listopada '13

Z lekkim opóźnieniem ale przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca listopada:)
Nie ma ich dużo ponieważ ostatnim czasie zredukowałam produkty które używam:)
Nie które pewnie powtarzają się aż do znudzenia:)
Po oby dwa produkty na pewno będę sięgać nie raz :)

Diplona professional shampoo
your shine profi recenzje znajdziecie TUTAJ

Cena 600ml za 10,99zł Hebe

Kallos cosmetics Keratin
maska do włosów recenzja TUTAJ

Cena 1000ml za 9,99zł Hebe
Loton Provit New line for hair Jedwab w płynie 
Loton Provit New line for hair Rosa odżywka nawilżająca
oba produkty sprawiły że moje włosy nie elektryzowały się kiedy zapomniałam
lub po prostu nie chciało mi się nałożyć maski Kallos cosmetics Keratin
te dwa produkty uratowały mnie przed elektrycznością moich włosów kiedy zawiódł mnie Biosilk

Cena to był taki komplet 2 za 9,99zł Netto
ich normalna cena to za sztukę 
10,99zł Rossmann, Tesco, Super-Pharm
Woda perfumowana La Rive Donna woman
nuta zapachowa to same cytrusy ale jak dla mnie bomba:)
taki sam zapach ma Dolce&Gabbana light blue :)
Cena 90ml za 25zł Real

AA technologia wieku ultra nawilżenie odżywczy
płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

ładnie pachnie a przede wszystkim nie uczula, to już moje 2opakowanie
a będzie i trzecie też mamusia zadbała o to:)
Cana 200ml za 10,99zł Hebe
Nivea pomadka ochronna pearl&shine
nie pamiętam które to już opakowanie, na zimę idealne,
powstrzymuje mnie przed oblizywanie usta na mrozie :)
nadaje się idealnie na popękane usta
Cena 9,99zł Super-Pharm

Essence get big!lashes

mascara na prawdę dobra :) pogrubia rzęsy i są CZARNE:)
Efekt porównywalny z Essence i love extreme i Maybelline The Rocket volum express:)
Cena 12ml za 9,99zł

Eveline volumix fiberlast

wydłuża rzęsy i to na prawdę fajnie wydłuża, szczotka jest sylikonowa.
używam to z reguły z Essence get big!lashes :)
Cena 9ml za 12,99zł

Delia body tattoo
wkręciłam się w tatuaż z henny na ręce :)
Cena za 12,99zł Rossmann

Essence colour&go 149 hollo marshmallow
mój jedyny lakier Essence ale na pewno nie ostatnio,
kolor jasno perłowy idealnie pasuje w zimowy krajobraz :)
Cena 8ml za 6,99zł Douglas

Sephora L11 samba in Rio
po prostu koral :)

Cena 5ml za 3,20zł w promocji
normalnie 19,99zł

 Sephora 86 don't look back
mój ukochany lakier :) nazwa super, kolor jest mieszaniną szarego i jeansu:)
jego jestem w stanie kupić nawet po normalnej cenie :)

Cena 5ml za 3,20zł w promocji
normalnie 19,99zł
I to wszyscy moi ulubieńcy:)
Mało ale dzielnie mi służyli przez calutki miesiąc:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia