Jestem tutaj

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Biosilk silk therapy

Taki post na szybko:)
Zawsze żyłam w przekonaniu że dzięki jedwabiu włosy się nie elektryzują, a tym bardziej o tym Biosilk silk therapy
Ostatnio jedna się okazało że albo żyłam w błędzie albo moja włosy są 'wyjątkiem'
Dwa razy używałam tego jedwabiu i za każdym razem włosy miałam bardzo naelektryzowane:( 
Ja na prawdę nie wiem czy to winna moich włosów czy po prostu preparaty typu jedwab mają na nich wręcz odwrotny efekt.
Nie zmieniałam szamponu ani nie miałam na głowie ani czapki ani kaptura więc powodem musiał być ten jedwab a szkoda:(
myślałam że uda mi się go używać w czasie gdy będę nosiła czapkę żeby włosy mi się po jej zdjęciu nie elektryzowały, ale chyba będę musiała poszukać innego rozwiązania

Używacie jedwabiu? Jak Wasze włosy współpracują z jedwabiem?
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia