Jestem tutaj

czwartek, 26 września 2013

Eska go

Kiedy coś robię lubie jak w tle coś mi gra, z reguły jest to zwykła muzyka z kompa, którą słucham na codzienni ale dzisiaj postanowiłam postawić na radio:)
Jestem dosyć wybredna i gdy mi się coś nie wpadnie w ucho to zmieniam. Z radiem był ten problem że na stacjach które lubię słuchać nie było czasu że zatrzymałam się na dłużej niż jedną piosenkę. Więc je w końcu wyłączyłam i wzięłam się za testowanie eska go
Ilość stacji które mogłam posłuchać mnie ucieszyła bo wiedziałam że znajdę coś dla siebie 
Tylko niestety i tu zrobił się problem na żadnej 'stacji' nie zagrzałam dłużej niż na dwie piosenki:(
Przeskakiwałam miedzy eska love, eska cimena, eska ballads i eska dance.
Najbardziej chyba podobały mi się eska love i eska dance 
 Eska go jest fajna stroną jeśli chce się posłuchać radia z różną muzyką. 
Kiedy chce się posłuchać soundtracku filmów to idealne będzie eska cinema. A znajdziemy tak piosenki nie tylko z filmów takich jak "Wielki Gatsby" czy "Zmierzch" ale też "Casablanka" :)
Kiedy chce muzykę do tańczenie dobre jest eska party lub eska dance.
Mimo że nie znalazłam idealnej stacji dla siebie to polecam Wam stronę eska go

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia