Jestem tutaj

niedziela, 29 września 2013

Weekend zmian

Ostatni weekend września okazał się weekendem zmian.
Zaczęło się od przemeblowania w pokoju a skończyło na nowym kolorku na włosach :)


Zdjęcie nie oddaje pewnie koloru ale wyszło tak jakby ciemny rudy :D  Byłam pewna że kolor nie chwyci moich włosów ponieważ nigdy nie farbowałam na taki kolor włosów, to jest moje drugie podejście jeśli chodzi o zmianę koloru. Pierwsze było z 3 lata temu koleżanka mi wtedy farbowała zużyła trzy pudełka była to Joanna śliwkowa oberżyna i dawała fajne refleksy w słońcu ni to śliwka wiśnia i rudy
Tym razem ten padło na Joannę nr.231 czerwona porzeczka, tylko tym razem sama to robiłam zużyłam 2opakowania i stwierdzam że mimo rękawiczek dłonie miała pofarbowane. I jak widać kolor się przyjął :)
Farba kosztowała mnie 6zł za opakowanie więc jak na moje eksperymenty to odpowiednia cena :)
Farbowanie było w niedziele:)


W sobotę popołudniu dopadł nas słodkowa ochota :p wspólnie z siostrą zrobiłyśmy dwa dobre ciasta z typu 'jak takie ciasta mogą się nie udać' a dokładnie Winiary pomysł na Torcik królowej oraz Jabłecznik pod chmurką.
Jabłecznik pod chmurką
Torcik królowej
Oba ciasta dziecinnie proste do zrobienia i smaczne, tylko dla osób tak jak ja nieprzepadających za cynamonem nie polecam "Jabłecznika pod chmurką". Ja go robiłam z zatkanym nosem :p

Pozdrawiam :)
kruszynkaaa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia