Jestem tutaj

wtorek, 24 września 2013

Bieganie, a bezpieczeństwo

Ostatnio przeczytałam gdzieś w wiadomościach po jak biegaczka została zgwałcona rady co zrobić żeby nie kusić losu.

- Było tam że w ogóle kobiety są sobie same winne bo biegają w krótkich szortach. Nie wiem jakoś momentalnie trochę się oburzyła bo w ogóle jak można mówić że same jesteśmy sobie winne. Przecież nie biegamy z tabliczką 
"CHCE ŻEBYŚ MNIE ZGWAŁCIŁ" czy czymś takim... 
Osobiście wygodniej mi w długich spodniach lub 3/4 ale nie którym wygodniej w krótkich ale to nie jest równoznaczne że chcą paść ofiara jakiegoś zboczeńca. To moje zdanie

- Kolejna rada to było o słuchaniu muzyki przez słuchawki, że to skrajna głupota. Totalnie się z tym nie zgadzam, wiem że jak ma się słuchawki na uszach to nie słychać otoczenia, ale nie wyobrażam sobie biegać bez muzyki. I to nie takiej z radia tylko specjalnej playlist stworzonej przeze mnie, nie każda piosenka według mnie się nadaje. Mi muzyka pozwala się skupić. Gdy gdzieś muszę jechać muzyka jedzie ze mną chociaż wtedy to może być to po prostu zwykłe radio:)

- Była rada o nie bieganiu w lesie/ polnych drogach. Czasem bezpieczniej bywa w lesie niż na głównej ulicy, chociaż sama nie biegam po lesie(miałabym lekkie schizy, ale to bardziej ze mi nagle jakieś zwierze wyleci) 
Kiedy biega się od rana jest okey bo nie ma aż tylu ludzi na chodnikach, ale gdy się biega popołudniu to idzie dostać szału wymijając tych wszystkich ludzi i wtedy mniej uczęszczane drogi są lepsze. 
Raz byłam pobiegać popołudniu i powiedziałam sobie nigdy więcej. Ciągle kogoś wymijać, chodnik wąski masakra.
 Chociaż muszę podziękować dwóm panom , którzy jak biegałam to mnie przepuścili i życzyli miłego biegania oraz jednego pana kierowce który się zatrzymał na ulicy i mnie też przepuścił. Jak widać wyjątki się zdarzają ale bardzo rzadko, więc jak wolę biegać rano albo ewentualnie wieczorem:) To moje zdanie
To jest moje zdanie wiem że nie każdy się pewnie z nim zgadza bo wiadomo każdy ma inny pogląd

kruszynkaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia