Jestem tutaj

poniedziałek, 23 września 2013

Dzień przed komputerem

Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie taki dzień przed komputerem porobić zaległe porządki a przy czym dzisiaj kompletnie zrezygnowałam z jakiegokolwiek makijażu :) Zawsze kiedy pracuje przy komputerze zakładam okulary, mniej mi się oczy męczą :)
Ale oczywiście wszystko było by za piękne gdybym mogla tak spędzić dzień przed kompem :D Zostałam wysłana na zakupy do Piotra i Pawła. Uwinęłam się szybko a przy okazji kupiłam sobie coś na kolację:) Jogurt naturalny z Piotra i Pawła  200g za 0.99zł oraz banany tylko kurcze nie pamiętam ile za kg.
Tak o to prezentuje się moja kolacja
oczywiście nie mogło zabraknąć zielonej herbaty :)
Życzę wszystkim smacznego:)
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia