Jestem tutaj

środa, 21 sierpnia 2013

Mój strój na ślub


Przepraszam Was Moi kochani że tak długo zwlekałam z tym postem ale zawsze coś było i brak wolnej chwili. 
Postanowiłam Wam także nagrać filmik ze strojem na ślub i jeszcze dzisiaj będziecie mogli go znaleźć na moim kanale na YouTube :)


Otóż tak się prezentowałam moja sukienka :) 
Czarna z zamkami na ramionach zamówiona z Bonprixu za 40zł. Zamki rozpięłam do połowy, długość sukienki była do kolan
W talii uprałam pasek z klamrą na gumce 
 Do tego buty oraz kopertówka z Centro


Obowiązkowo buty na przebranie w razie wu gdyby były potrzebne 
Balerinki czarne z ćwiekami z CCC za ok 50zł

 Manikiur zrobiony tymi lakierami

Niebieskim Safari zrobiłam kreskę ozdobna na linii łączącej biały lakier z tym cielistym

No oczywiście biżuteria :)
Łańcuszek na nim zawieszka charms, kolczyki długie wiszące oraz para małych gwiazdek na dwie dodatkowe dziurki w lewym uchu :D






I to cały mój strój :)
A dla ciekawskich to co skrywała moja kopertówka:

Pozdrawiam
kruszynkaaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia