Jestem tutaj

piątek, 23 sierpnia 2013

Kino + Poznań nocą :)

Wybrałam się wczoraj z siostrą do kina, wybór seansu nie był łatwy miałyśmy dylemat między
R.I.P.D agenci z zaświatów
Percy Jackson: Morze potworów
Dary Anioła:Miasto kości


Smerfy 2

Uniwersytet Potworny

Wolverin
Wybór padł jednak na "Dary Anioła:Miasto kości" :)
Wybrałyśmy ten film bo to jest moje tematyka filmowa a  moją siostrę do tego filmu przekonał trailer :) Obie nie żałujemy wyboru seansu:) Film się okazał fajny :)Nie wiem czemu ale to mi się kojarzy troszkę połączenie "Blade wieczny łowca" "Zmierzch" i jeszcze parę filmów :D
Ale jak kino to nie mogło zabraknąć picia :D raz na jakiś czas można poszaleć sobie i wypić coca colę:)


 A to mały bonus :)




Dla ciekawskich tak wygląda podziemie Ronda Kaponiera

Dla ciekawskich tak wygląda podziemie Ronda Kaponiera

Pozdrawiam
kruszynkaaa91 :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia