Jestem tutaj

środa, 9 sierpnia 2017

#5 wyzwanie TrustedCosmetics i Urodzianka - Ulubione letnie zapachy

Hej Kochani :)

Jak się Wam wyzwanie podoba? :) Coś dodaliście do swoje letniej pielęgnacji? :) Powiem Wam że u mnie wyjazdowa kosmetyczka zwiększyła swoje rozmiary, dodałam tam parę filtrów. Jak mogliście zobaczyć na wyjazd do Gdyni na See Bloggers mimo że nie planowałam się wylegiwać wpakowałam krem z filtrem 15.


Poprzednie części
Ochronna słoneczna
Sposoby na regenerację skóry
Letnia pielęgnacja stóp
Letnia pielęgnacja dłoni i paznokci




Nie mogłam się doczekać tej część nawet nie wiem czemu. Od dawien dawna na lato mam swój ukochany może nie konkretny zapach lecz nutę zapachową a mianowicie cytrus. Tą nutę zapachową znajdziecie między innymi w perfumie Dolce&Gabbana Light Blue
"Kompozycja zapachu dla kobiet to połączenie kwiatów i owoców. W nucie głowy dominuje żywy akcent sycylijskiej cytryny, soczyste aromaty młodego jabłka Granny Smith oraz spontaniczna nuta dzwonka. Jaśmin, bambus i białe róże nadają nucie serca kobiecy, przejrzysty ton. Głęboką, prawdziwą bazę charakteryzuje mocny, lecz ciepły charakter drzewa cedrowego, bogactwo ambry i zmysłowa woń piżma."



Moschino I LOVE LOVE 
"Nuty głowy - pomarańcz, grejpfrut, czerwona porzeczka
Nuty serca - wodna lilia, herbaciana róża, konwalia, cynamon
Nuty podstawy - piżmo, drzewo cedrowe, drzewo tanaka"





Pozostałe wody perfumowane o podobnej nucie zapachowej Haloween Blue Drop i La Rive Donna. Również bomba waniliowa towarzyszy mi latem Jeanne Arthes Boum Vanille Pomme D'amour.




I moje odkryte tego roku to YVES SAINT LAURENT Black Opium Floral Shock. Powiem Wam to była miłość od pierwszego wąchnięcia.
"Chłodny jak poranna rosa, mocny jak pierwszy łyk espresso, od którego zaczynasz dzień. Twoja dawka zmysłowości.
Woda perfumowana łączy świeżość mroźnej frezji otulonej akordem gardenii, absolutem kwiatu pomarańczy z energią mrożonej kawy."


Marzy mi się taka wielkość lecz obecnie mam mini wersję te zapachu





Przeważnie jednak czy gdzieś wychodzę do pracy czy sklepu korzystam z mgiełek zapachowych ale zawsze świeżych jak ta z Victoria Secret PINK & FRESH o której mówiłam w Ulubieńcach



Lub na przykład Victoria Secret Endless Love, Alverne Lotos/Jaśmin, Avon kokos, Adidas Get Ready!





Oczywiście ukochane perfumetki z Sephory zawsze mam przy sobie na przykład Vanilla czy Cherry Blossom



Bierzesz udział w wyzwaniu - koniecznie zostaw komentarza zajrzę :) Jakie zapachy kojarzą się Wam z latem? :) Jakie perfumy towarzyszą Wam w lecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia