Jestem tutaj

piątek, 11 sierpnia 2017

#6 wyzwanie TrustedCosmetics i Urodzianka - Letnia pielęgnacja włosów

Hej Kochani :) 

Nie wiem kiedy minęło mi te 5 wyzwań. Wbrew pozorom sama się dużo nauczyłam przez te 5 tygodni (5 wyzwań). Może się wydawać że po prostu pokazuje Wam co używa lecz przez to zdałam sobie sprawę jakie błędy popełniam, w końcu uczymy się przez całe życie.
Okey koniec gadaniny przechodzimy do rzeczy :)
Przy okazji zdradzę moje 5 perełki włosowe ;)



Od razu mówię że mam w  bonusie dla Was filmik również z pielęgnacją włosów :)


Włosom należy się odpowiednia pielęgnacja zawsze ale odpowiednio dobrana do pory roku. Wiadomo najlepiej aby latem używać wysokich filtrów a zimą coś mocno odżywczego ewentualnie silikonowego aby zabezpieczyć włosy przed zimnem.

Mam swoje dwa ulubione szampony do włosów. Mogę zmieniać co rusz szampon lecz te dwa zawsze muszę mieć. W swojej 'włosowej karierze' spotkałam nie raz szampony które było ok ale także które wywołały łupież lub kompletnie się nie sprawdziły (chociaż to dziwne że szampon może się nie sprawdzić)

Pantene Pro-V Aque Light i Aussie Miracle Moist


Od razu uprzedzam SLS nie przeszkadzają mi w kosmetykach. Tak wiem w składzie Pantene są SLS. Dużo osób nie zdaje sobie sprawy że jeśli kosmetyk nie ma SLS w składnie na pewno ma składnik zamienny. Ale też nie można wymagać aby na przykład BIOVAX czy naturalne szampony się pieniły i wygładzały włosy.


Obecnie testuje nowy szampon który znalazłam w pudełku beGLOSSY MOC NIESPODZIANEK Biolaven organic szapom do włosów z olejem z pestek winogron


Miałam już płyn micelarny z ten serii i był bardzo dobry szampon zapowiada się podobnie.

I wśród odżywki do spłukiwania mam swoje ulubione
Pantene Pro-V Aque Light odżywka w piance i John FierdaSheer BLONDE




Odżywki bez spłukiwania

Moja perełka Aussie Miracle Hair Insurance 
Gliss Kur Fiber Therapyi Shauma Cream & Oil


Produkty do stylizacji

Schwarzkopf styliste ULTIME Satin Frizz Control i Pantene Pro-V Mus głęboko nawilżający


Schwarzkopf styliste ULTIME to spray do prostowania włosów, który na prawdę działa. Gdy wpierw wysuszymy włosy na szczotce i użyjemy tego sprayu mam włosy tak proste jak po prostownicy.

Pantene Pro-V Mus to nic innego dla mnie jak pianka do włosów z jednym wyjątkiem nie obciąża włosów ani nie wyglądają na przetłuszczone


Akcesoria 

Czym była by odpowiednia pielęgnacja bez akcesorium. I tutaj mam jeden produkt lecz w trzech odsłonach mowa oczywiście o Tangle Teezer!

Najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek miałam. Moja przygoda zaczęła się od kompaktowej z owcami z Douglas. Później do kolekcji dołączyła zwykła, pierwotna wersja tylko z neonowymi 'ząbkami'


Ostatnio dołączyła cudowna różowa Tangle Angel




Jak Wy dbacie o włosy latem? :) Są tu fanki szczotek Tangle Teezer? :)


4 komentarze:

  1. Zgłasza sie fanka TT ! :D A z produktow, które wymieniłas naj mnie interesuje Aussie :3 Słyszałam o tej firmie bardzo duzo dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) A wolisz te zwykłe czy kompaktowe bardziej? :) Powiem Ci że zarówno szampony jak i odżywki Aussie są super :) I przepięknie pachną :D

      Usuń
  2. Kiedyś stosowałam szczotkę TT, ale ona strasznie niszczy włosy. Teraz używam TT sporadycznie. wymieniłam na taką z włosiem dzika i od razu widać różnicę.
    Z twoich rzeczy znam z odzywki w sprayu z Gliss kura. Miałam już chyba wszystkie rodzaje dostępne na rynku. Z serii Aqua Light miałam kiedyś odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szczotki TT albo zachwycają albo tak jak u Ciebie niszczą włosy niestety. Masz jakąś swoją ulubioną odżywkę do włosów? :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia