Jestem tutaj

piątek, 9 maja 2014

Biedronka "Odkryj w sobie gwiazdę"

Dzisiaj mam taki dzień relaksu a zdążyłam już porobić zdjęcia do bloga
(za oknem szaro a mi się na robienie zdjęć zabrało) umyłam włosy, napisałam 
dwa posty, wy kremowałam ręce z 10 razy.
Obowiązkowo wypiłam dużą mocną kawę w czasie przeglądania blogów
i odrobiłam zaległości w mailach;) To wszystko od 7am:D 
Dalej uduście mnie, mega spóźniona bo dopiero teraz
zobaczyłam gazetkę z Biedronki która weszła wczoraj(!) 
z kosmetykami i będzie ważna do 21.05 - cała gazetka TUTAJ

To co mnie zainteresowało z niej
Zastanawiam się nad peelingiem tylko właśnie
nie wiem którym, polecacie jakiś konkretny?
W końcu można by wypróbować tak
zachwalany płyn micelarny;)
Przy ostatniej promocji nie załapałam się jakoś na te maseczki do włosów Biovax
ale i tu nie wiem na którą się skusić. Możecie mi jakąś polecić?:)

Planujecie kupić coś z tej gazetki?
Kupiłyście już coś? Napiszcie co:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

10 komentarzy:

  1. Maseczki do włosów biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam zapraszam na post dodam za pół godzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę do ciebie na blog spojrzeć na co tam się skusiłaś w Biedronce :)

      Usuń
    2. Pewnie na nie jedno bym się skusiła np na peeling arbuzowy ale mam prawie cały cynamonowy z perfecty także odpuszczę tym razem :D

      Usuń
    3. Z peelingów mam tylko kawowy z Marioni chciałam jakiś jeszcze :) Tym olejkiem Marion(co pokazaś na blogu) mnie zainteresowałaś tylko ciekawe czy u mnie będzie :P

      Usuń
  3. A peeling uwielbiam! Polecam arbuza o ile lubisz ten zapach :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy wczoraj zrobione post jutro pojawi sie na blogu wiec zapraszam, moge tylko powiedzieć ze mam wszystkie wersje zapachowe, na pewno arbuz wymiata, później papaja, winogrono najmniej mi przypadło do gustu, ale jak każdy przetestuje na skórze wtedy opinie wydam całkowita:) Tak więc zapraszam na bloga:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zjawie sie aby poczytac :) To sie chyba skusze na ten arbuzowy :) Mam nadzieje ze bedzie u mnie ;) Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o kazdym :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia