Jestem tutaj

piątek, 29 września 2017

Maybelline FIT ME! MATTE + PORELESS






O tym podkładzie krążą różne mity i legendy. Jedne głoszą że podkład wymiata inne że to kompletna strata pieniędzy. Jak jest prawda? Co ja o nim sądzę? Odpowiedz znajdziecie w dalszej części :)

Zacznę od początku. Gama kolorystyczna jest całkiem spora więc każda znajdzie odcień (prawie) idealny dla siebie. Mały haczyk - gama niedostępna w Polsce. U Nas mamy 6 odcieni za to ogólnie dostępne jest 16 odcieni.

Kolory które ja mam to 105 Natural Ivory i 115 Ivory.





Aż dziwne bo 115 Ivory jest lekko za ciemne dla mnie. Nauczka aby nie dobierać odcienia bez testera.



Podkład jest dedykowany do cery tłustej i normalnej. Producent obiecuje Nam ujednolicenie kolorytu, dobre krycie a także efekt matu przez cały dzień.

Według mnie podkład ma średnie krycie więc u mnie najlepiej sprawdziło się budowanie krycia przy pomocy gąbeczki do makijażu. W porównaniu Max Factor Lasting Perfmance ma lepsze krycie lecz dla osób które nie potrzebuje jakiego mocnego krycia będzie ok.



Matowe wykończenie? Hmm z tym aż tak się nie zgodzę. Mamy taki mat lecz nie do końca lepsze matowe wykończenie otrzymujemy gdy użyje się pudru transparentnego więc tutaj też coś do końca nie wyszło.
Oczywiście po paru godzinach zaczęłam się błyszczeć
Co do jego trwałości nie jest źle. W moim przypadku widziałam że po paru godzinach starł mi się na nosie i policzkach (tuż pod miejscem gdzie korektor rozświetlający łączy się z podkładem) ale u mnie tak każdy podkład schodzi oprócz Estee Lauder Double Wear. Po nałożeniu nie tworzył maski i łączy się bez problemu z każdym korektorem czy produktami na wykończenie.

Dla mnie podkład jak najbardziej na tak. Gdy chcecie średnie krycie z średnim matem ten podkład jest dla Was.

Co Wy sądzicie o FIT ME! :) Jaki jest Wasz ulubiony podkład? :)

12 komentarzy:

  1. jeszcze go nie miałam, bo trochę nie mogę dobrać odpowiedniego koloru, także muszę gdzieś znaleźć te pozostałe, których nie ma u nas. ;/ bo osobiście ciągle jestem na etapie poszukiwania ideału i ciągle mi się ta sztuka nie udaje. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pozostałe pewnie znajdziesz gdzie na zagranicznych stronach ebay boots czy strona maybelline. A patrzyłaś na tą 105? Zawsze możesz mieszać z Mexer z NYX czy rozjaśniaczem/przyciemniaczem z Hean lub Catrice. Trochę z wyższej półki i większą gamę kolorystyczną masz z Estee Lauder, Armani czy Lancome :)
      Zajrzą do Ciebie na pewno :) :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio polubiłam fluid Pharmaceris - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno się bliżej przyjrzę tym podkładom :)

      Usuń
  3. Całkiem ciekawy produkt :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Warto się na niego skusić chociażby na promocji w Rossmannie wyjdzie za niego nie całe 15zł ;)

      Usuń
  4. Mam nr 105 i kolor jest dla mnie idealny, ale solo nie podoba mi się na twarzy, bo jest za pudrowy i podkreśla suche skórki. Łączę go z healthy mix i wtedy wygląda naturalnie i nie jest taki płaski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje on przy cerze mieszanej ma tendencję do podkreślania suchych skórek. Dobry pomysł z mieszaniem z Healthy Mix :) Da wtedy taki fajny efekt świeżej cery :) Masz swój ulubiony podkład? :)

      Usuń
  5. Mam go i lubię, jego krycie jest dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Color Stay czy Insta? Jestem jedyną osobą która nie miała podkładu z Revlonu :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia