Jestem tutaj

czwartek, 29 czerwca 2017

Projekt DENKO Maj 2017

Hej Hej :)

Uwielbiam ten moment gdy produkt mi się końcy, wtedy z czystym sumieniem mogę sięgnąc po kolejny. A jak wiecie u mnie pędzel jest zaczęcie entego żelu czy płynu i dotrwanie do końca.
Oczywiście w moim przypadku to również powód dla którego z czystym sumieniem mogę iść na zakupy "bo przecież skończyła parę kosmetyków". Nie ma znaczenia że zużyłam jeden płyn micelarny a kupię trzy inne ważne że jest :D
Tak tak kobiece usprawiedliwienie zakupów

#1 Sephora ultra delikatny żel micelarny
Żel był ze mną długo długo, bardzo wydajny ale w końcu to było 400ml Bez problemu zmywa tusz, podkład cały makijaż. Nie wywołał reakcji alergicznej a także nie wysuszał


Pompka jest świetny rozwiązanie nie ma czegoś takiego że produkt Nam się wyleje. Uwielbiam go ale już kolejne opakowanie jest




#2 Nivea 3w1 odświeżające chusteczki do demakijażu
#3 Garnier chusteczki do demakijażu
Jak zawsze Wam powtarzam u mnie chusteczki do demakijażu (oprócz tych z Sephory) tylko do przetarcia rąk itp i do tego oby dwa opakowania się sprawdziły. Niestety oba opakowania na twarzy wywołały reakcję alergiczną i znalazłam im lepszą funkcję. Nivea chociaż lepiej pachnie niż te z Garnier. 



#4 Sephora lip mask shea
#5 Sephora plaster na nos
 Fuu już nie lubię maseczek na ust, myślałam że to będzie dobry pomysł ale jednak nie dałam rady w niej wytrzymać 
Kolejne plastry na nos i nie do końca jestem z nich zadowolona zobaczymy co będzie dalej parę opakowań jeszcze ich mam 



#6 Sephora maseczka do twarzy Algowa
#7 Sephora maseczka do twarzy Zielona herbata
Hmm zaczynam coraz bardziej lubić maseczki na twarz, chociaż bardziej przemawiają do mnie zmywane te na płacie są bardzo wygodne.

Z oby dwóch jestem zadowolona, nawilżyły skórę a przede wszystkim nie wywołały uczulenia



#8 L'biotica złuszczająca maska do stóp
#9 Złuszczająca maska do stóp (Super-Pharm)
Testuje różne skarpetki złuszczając ale tych z Super-Pharm już na na pewno nie kupię. Szit na kółkach totalny.



#10 Sephora Arganowa maska do rąk
#11 Sephora Migdałowa maska do stóp
Obie spoko. Argan dobrze nawilża dłonie i wygładza. Również skarpetki do stóp okazały się całkiem całkiem



#12 tołpa. dermo face physio płyn micelarny w chusteczkach do oczyszczania twarzy i oczu
#13Perfekta intensywnie nawilżająca maseczka do twarzy
Zaznaczmy że nadaje się tylko do oczyszczania twarzy nie ma bata na pewno nie zmyje makijażu ani nic w tym stylu.

Szkoda bo jednak po słowie 'płyn micelarny' miałam nadzieje że coś zmyje
Maseczka rewelacyjna, dobrze nawilża cerę. Od czasu do czasu warto ją zrobić.



#14 Próbki perfum
Parę bym 'przygarnęła' w większej pojemności np. Deep Euphoria czy Black Opium



#15 L'Oreal Paris płyn micelarny
#16 Próbka Rimmel Fresh Skin 100 IVORY
#17 Próbka Sephora żel micelarny
Nie wiem czy to normalne ale płyn nie zbyt dobrze pachniał ale to może moja wina. Dawał radę ze zmyciem makijażu ale żeby to było jakieś łał to nie. Nie kupię pełnowymiarowego opakowania na swojej liście mam dużo lepsze płyny/żele.

Ciesze się że miałam okazję testować podkład zanim go kupiłam ponieważ nie wiem jak to możliwe ale TEN podkład mnie uczulił. 
Mam pełnowymiarowe opakowanie tego żelu i jest super. Zdecydowanie wole go niż L'Oreal Paris  płyn micelarny 
 

Standardowo nie ma tego aż tak dużo ale znacie mnie nie umiem się powstrzymać i zawsze ma otwarte kilkanaście żeli płynów micelarnych itp

Jak to u Was jest? :) Sukcesywnie otwieracie tylko jedno opakowanie a gdy się skończy to dopiero następne? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia