Jestem tutaj

niedziela, 11 maja 2014

-49% Rossmann cz2, Netto

To czas pokazać na co się skusiłam na ostatniej promocji w Rossmannie po drodze też wstąpiłam do Netto:) Zacznę do tego gdzie kupiłam najwięcej czyli od

Rossmann
Wibo Eliksir nr 05
Cena 4,43zł(-49% promocja) regularna 8,69zł

Lovely/Wibo Color Wear nr 2
Cena 3,89zł(-49% promocja) regularna 7,49zł
Lovely/Wibo Color Wear nr 4
Cena 3,89zł(-49% promocja) regularna 7,49zł

Manhattan Lollipop & Alpenrock 04
Cena 2,54zł(-49% promocja) cena na do widzenia 4,99zł

Manhattan Colour Land 03

Cena 2,54zł(-49% promocja) cena na do widzenia 4,99zł

Lovely Gloss Like Gel nr 402

Cena 2,90zł(-49% promocja) regularna 5,69zł

Netto
wpadłam na takie balsamy do ust, opinia o nich na wizaz.pl/klik/
Progres Cosmetics Lippo lip balm UV A & B vit.E kokos
Cena 4g za 1,99zł
Progres Cosmetics Lippo lip balm UV A & B vit.E truskawka 
Cena 4g za 1,99zł

Przyznawać się obok jakiej półki
nie mogłyście przejść obojętnie?
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

7 komentarzy:

  1. Mam tę samą szminkę Wibo kupiłam w listopadzie na promocji :D i tą w kredce też mam ale kupiłam z miesiąc temu uwielbiam ją :D mam tę ciemniejszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu na moich ustach króluje eliksir od Wibo i jestem nim zachwycona :) Ta w kredce też jest fajna :)

      Usuń
    2. Ja mam dwa eliksiry z Wibo też je bardzo lubie są takie lekkie i nawilzające :D

      Usuń
  2. też skorzystałam z podwójnej promocji z manhattanu : DD lakiery są mega, szybko wysychają i ładnie kryją ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery są super :) Pozytywnie mnie Manhattan zaskoczył że tak szybko te lakiery wysychają ;)

      Usuń
    2. to swoją drogą :D zobaczymy jak z trwałością ;) a co do lakieru tego czerwonego piaskowego to zmywa się strasznie :) a ten z wibo fakt, zmywa się szybko

      Usuń
    3. Ten niebieski z Manhattanu już testowałam (post na blou już jest :) ) i on jest super :) Zmywa się mega łatwo i wytrzymał mi 4dni bez odprysków:) Czyli zmywa się jak piasek z Essence :P

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia