Jestem tutaj

czwartek, 13 lutego 2014

Ulubieńcy stycznia '14

Mamy już początek lutego jak ten czas szybko mija
I przyszedł czas na ulubieńców stycznia:)

1.AA technologia wieku ultra nawilżanie odżywczy płyn miceralny do demakijażu twarzy i oczu-
mój ulubieniec nie zmienię tego płynu na żaden inny:) mój ulubieniec roku:)
Cena 200ml za 14zł (bardzo często jest w promocji) SP, Rossmann, Natura

2.Synergen "Happy Day"
- krem do rąk o cytrusowej nucie,
szybko się wchłania nie pozostawia tłustej warstwy, mój ulubieniec roku:)
Cena 75mlza 3,99zł Rossmann

Dwa produkty do 'zadań specjalnych':)
w sumie to moje dwa odkrycia:)

1.Marion mleczko prostujące włosy - [recenzja TUTAJ]o tym mleczku dowiedziałam się w jednym z filmików xZuzankaa, pokusiłam się na zakup i nie żałuje:) mleko +suszarka na prawdę dają efekt prostownicy:) Zauważyłam że nawet jak użyje tylko tego mleka przeczesze włosy szczotka i dam im samoistnie wyschnąć i widzę że włosy są prostsze:)
Cena 120ml za 6,99zł Natura

2.Himalaya Herbal Healthcare krem antyseptyczny -
krem kojąco-osłaniający,
kupiłam go kiedyś z myślą o bliznach, nie miałam tyle samo zaparcia żeby go używać 2razy dziennie przez min.7dni i nie wiem jak działa na blizny ale za to dobrze służył w okresie zimna kiedy to non stop wycierałam nos przez co go podrażniałam wycierając ciągle w chusteczkę i wtedy właśnie ten krem się bardzo dobrze sprawdzał łagodził podrażnienie a przy okazji super zioło pachniał
Cena 20g za 4,99zł Super-Pharm
Lakiery do paznokci
1. Lovely Gloss like gel nr.206 -  [recenzja TUTAJ]moja kawa z mlekiem:) lakier ma szeroki pędzelek co ułatwia aplikacje,
utrzymuje się przez 4dni na pewno, dłużej nigdy go nie miałam na paznokcia ponieważ lubię często zmieniać kolor paznokci:)łatwo się zmywa, nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że daje efekt żelowego lakieru
ostatnio dokupiłam kolejny kolor z tej serii:)

Cena 8ml za 5,69zł Rossmann

2. Essence clour&go
nr149 'hello marshmallow' - podbił moje serce, jest w użyciu bardzo często,

duży pędzelek, a jedna warstwa lakieru wystarczy:) mój ulubieniec roku:)
Cena za 6,99zł Douglas SP Natura

3. Sephora 86 don't look back -
o tym lakierze pisałam nie raz dla mnie jest po prostu świetny,
ładnie kryje nie odpryskuje, długo się trzyma.łatwo się zmywa, duży/gruby pędzelek, same 'och i ach' :)

mój ulubieniec roku:)Cena za 19,99zł Sephora
Delia henna do ciała -  moja pierwsza henna w życiu, używam jej co 3dni a 'poprawienie' malowidła:)
Henna trzyma się jakoś do 3dni, typowo jeśli się kąpie i jakoś wybitnie mocno nie ścieram tego tylko normalnie się myje, to w 60% 'tatuaż' schodzi
Kiedyś tak po prostu mnie wzięło a taki niby tatuaż jakoś we wrześniu i od tej pory się z nim nie rozstaje :)
Temu 'dziełu'  przydała by się poprawka ale nie zdążyłam tego zrobić wcześniej
wybaczcie za takie niedokładne coś ;)
Cena 11ml za 14,99zł Rossmann SP
Dwa pędzelki z Essence -  tego po lewej używam do kreski na górnej powiece
a tego z prawej do nakładanie cieni, oba są w użyciu prawie że codziennie:)
nie napisze Wam recenzji pędzli które mam bo po prostu się jeszcze aż tak na tym nie znam :)
Cena 1sz za 5,99zł Douglas SP Natura
1. Essence korektor w sztyfcie do twarzy 02 sand z antybakteryjną formułą - mój tak na prawdę pierwszy dobrze dobrany korektor, jest użytkowany codziennie od dnia zakupu, doskonale kryje zarówno jakieś 'niespodzianki' na twarzy jakby i chociaż wory pod oczami:)
Cena 5g za 8,99zł Douglas SP Natura


2. Sephora konturówka do ust 06 pretty praline -
pachnie tak trochę wiśniowo, pasuje do pomadki z Sephory, utrzymuje się w miarę długo jak pomadka, 
Cena 19,99zł Sephora
1. AA love&kiss rozświetlający błyszczyk do ust efekt trójwymiarowego powiększenia 05 kuszący wrzos-o tym produkcie już nie długo będziecie mogli poczytac recenzje na blogu:) aplikator typowa jak dla błyszczyków i jak błyszczyk w miarę krótko jest na ustach
Cena 7ml za 8,99zł Rossmann SP Natura

2. Sephora mat 06-
o tej pomadce coś już kiedyś wspomniał (KLIK)
bardzo lubię jej matowość, nie trzyma się może przez 10h ale też nie schodzi od razu:)
mój ulubieniec roku:)
Cena 19,99zł Sephora

3. Himalaya Herbals odżywczy balsam do usta z olejek z kiełków pszenicy i nasion marchwi - [
recenzja(KLIK)] ochrzciłam go nazwą 'różowy orbitek' a to przez zapach:) na popekane usta idealne, tak samo na suche, na wietrze(i ogólnie) włosy się do niego przyklejają:)na zimą dla mnie idealny balsam do ust:)
Cena 4,5g za 5,99zł Real


a. Essence korektor w sztyfcie
b.
Sephora konturówka do ust 06 pretty praline
c.
Sephora pomadka mat 06 d. Sephora mat 06
d. AA love&kiss 05 kuszący wrzos
1. Butterflu collection Lavante II - szarego nigdy nie używałam do makijażu, a granat służy mi na górną powiekę do kreski, bez bazy trzyma się jakoś do 3h, ładny ocień 
Cena 3g za 1,50zł rynek Łazarski

2. Sephora
base lissante smothin primer - baza której używam pod cienie dzięki niej cienie utrzymują się przez cały dzień:) Pełnowymiarowe opakowanie jest kosztem rzędu 50zł, jak dla mnie trochę dużo ale chyba się będę musiała zastanowić jednak nad nim ponieważ ta baza bardzo mi pasuje:) mój ulubieniec roku:)

3. próbka wody toaletowej Gucci Guilty -
zapach po prostu cudowny,boski:) Normalnie gustuje w zapachach bardziej cytrysowych ale ten zapach mnie urzekł:) nie umiem Wam opisać nuty zapachowej.
Ale według wizazu to: mandarynka, różowy pieprz, lilia, fiołek, heliotrop, ambra, paczula
Jako prezent idealny dla kobiety jak i mężczyzny:)
TUTAJ możecie znaleźć reklamę tego zapachu:)
Cena pełnowymiarowego opakowania ok 200zł
Butterflu collection Lavante II
Bawełniane skarpetki z Rossmanna - niby takie zwyczajne coś ale od zakupu stały się
niezbędny przy wieczornej pielęgnacji:)

Teraz czas na pare świecidełek:)
Moje ukochane bransoletki które były ze mną cały styczeń:)

1. bransoletkę dostałam do czekolad Alpen Gold wraz z zawieszką 'czekolada'
serduszko  za 5zł Świecie Spinek
-  a na święta dostałam 'podkowę' na szczęście:)

2.
bransoletka Lilou dostałam do mamusi:):*

3.
nadmorski zakupy
Cena ok 5zł Ustronie Morskie

4.
coś na styl tej Lilou ale 'wyrób' własny:)
Jestem fanką długich i wielkich kolczyków,
nie koniecznie srebrnych:)

1.
średniej wielkości koła
Cena za 5zł
Ustronie Morskie

2. długie wiszące-
sięgają do końca szyi
Cena 12zł Anglia

3. trochę krótsze niż te z Anglii
mam je już ponad 7lat i nie pamiętam skąd są :)

4. obie 'wyrób' własny
coś na styl Lilou :)

5.
zawieszka ze znakiem zodiaku, tak jestem koziorożcem:)
nazwa kamienia mi niestety uleciała, zawieszka ma jakiś 10lat na pewno:)

Znacie któryś z tych produktów?:)
Co u Was stało się ulubieńcem stycznia:) 
Jakbyście chcieli któregoś z produktów recenzje to piszcie w komentarzu:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia