Jestem tutaj

wtorek, 7 stycznia 2014

Marion mleczko prostujące włosy

W tym roku postanowiłam pisać dla Was więcej recenzji :)
I to w miarę na bieżąco bo później wylatuje mi z głowy, 
a kartki ginął u mnie a poza tym dochodzą nowe produkty :) 
Moja pierwsza recenzja w tym roku :)
Z recenzją tego produktu przychodzę do was po  3tygodniach(czyli jakoś po 10 zastosowaniach;)) 
a nowa o Marion mleczko prostujące włosy
Skład:
 Pierwszy raz usłyszałam o tym w jednym z filmików xZuzankaa
dopiero nie dawno się pokusiłam żeby go kupić, cena 120ml za 6,99zł
Mleczko jest bardzo wydajne :)
Nakładam więcej niż napisali, dziele włosy na dwie części i na każdą część nakładam "2porcje"
To że nakładam więcej nie powoduje to szybszego przetłuszczenia się
Włosy po nim są miękkie, delikatne :)
Co do puszenia się muszę powiedzieć że zauważyłam że włosy po tym mleczku ani się nie puszą ani nie elektryzują :)

A tak wyglądają moje włosy :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia