Jestem tutaj

poniedziałek, 10 lutego 2014

#8 mobile mix

Przyznaje się polubiłam cotygodniowe mobile mix :)
Nie wiem jak Wy ale ja lubię oglądać u innych taki 'tydzień w pigułce'
Samej rzadko takie coś robiłam(chociaż ostatnio się poprawiam:))
Ponieważ u mnie tak na prawdę nic się nie dzieje, jak się to po prostu nie robię zdjęć
Moi znajomi i rodzina nadal dziwnie na mnie patrzą
 kiedy robię zdjęcia jedzeniu/kosmetyką czy czemukolwiek
Dobra ale to miał być mobile mix a nie długi esej:)
udało mi się zakamuflować niedzielną babeczkę do kawy :)
12km spacer:) aż żal było by nie wykorzystać takiego słońca na spacer:)
cały wtorkowy spacer znajdziecie TUTAJ
kolejny lakier do kolekcji:)
podobno dobre na skórki-nie wiem nie sprawdzałam jeszcze
ale wszyscy polecają więc chyba musi być w miarę skuteczny patent:)
Prima niebieska - jedyna kawa mielona/fusiasta
którą po prostu kocham:)
W marcu zaprasza Hebe na "Bądź fit na wiosnę":)
krótki post o tym (KLIK)

Mama by powiedziała - wena na sprzątanie
A ja - odreagowywanie złości :)
1. i 2. ponowne wykorzystanie pustych pudełek i kartonów
3. mały kuferek w którym jest wszystko ale głównie próbki
4. produkty czekające na przetestowanie:)
5. próbki z Tołpy
Zdjęcie mówi - 'kto zgadnie o czym będę pisać post':)
leniwy niedzielny poranek z książką :)
włosy związane w kitkę oznaczają że będę robić zdjęcia do postu
tym razem padło na ulubieńców :)
aparat/telefon tego nie uchwycił ale na dnie został sam cukier
to już się wyjaśniło czemu kawa wydawała mi się mało słodka:D
nie wiem dla czego ale zawsze mam dużo śmiechu przy ulubieńcach
w szczególności jak wychodzą zakręcone zdjęcia:)
fhjdhjdfhkjhdf 
on the way in the car :)
To ja 'żądze' na tylnym siedzeniu;)

Tak serio to zajmuje się wszystkim byle zapomnieć o męczącej
mnie chorobie lokomocyjnej
Kolacja - tosty, kanapka z pastą jajeczna i zielona herbata:)
KOCHAM te zapachy:)
  W tym tygodniu udało mi się przeczytać aż dwie książki:)

Oraz wpadły mi do ucha dwie 'nowe' piosenki

Za to ta wkręciła mi się z powodu że jest w soundtracku do filmu "Underworld: Przebudzenie"
który ostatnio oglądałam:)



Jak Wam minął tydzień?:) Piszcie z chęcią poczytam:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia