Jestem tutaj

sobota, 19 sierpnia 2017

#7 wyzwanie TrustedCosmetics i Urodzianka - Letnia pielęgnacja ciała

Hej Kochani :)

No właśnie i tej części chciałam uniknąć najbardziej. I to nie przez to że nie mogłam zdecydować co Wam pokazać.Tylko zadając mi pytanie co używam do pielęgnacji ciała, odpowiedź jest prosta NIC.
Tak dokładnie nic, no nie licząc żeli pod prysznic i peelingów. Żadnych balsamów, olejków czy innych rzeczy.

Tak tak ponownie się przyznaje do błędu w pielęgnacji ale już teraz wiem że jednak najwyższy czas to zmienić.


Moją podstawą (kiepskiej) pielęgnacji jest peeling do ciała.

Peelingi do ciała uwielbiam w każdej postaci od zwykłych wygładzających na przykład Joanna aż po gruboziarniste na przykład Delia czy Ziaja. A nawet gumowe z Sephory.
No i 2w1 peeling z balsamem w jednym na przykład Farmona Tutti Frutti



Latem uwielbiam świeże żele na przykład Yves Rocher czy Fa



Ale również takie aromatyczne jak najbardziej znajdą miejsce w mojej łazience. Na przykład Farmona Tutti Frutti, Sephora, Sanctuary SPA, Palmolive.



Moimi HIT'ami oczywiście są żele pod prysznic z olejkami na przykład Dove, Nivea, Isana



Warto oczywiście żeby zacząć używać balsamów do ciała. To ich nie używam nie oznacza że ich nie posiadam na przykład Nivea, Waselline, 
Co dziwne balsamy w sprayu też są na przykład Chapter, Regenerum czy Waselline


Oczywiście istnieją na rynku oprócz balsamów są mleczka na przykład ___czy masła do ciała na przykład Sanctuary SPA




Jak wygląda Wasza pielęgnacja ciała? :) Macie swoje ulubione produkty? :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia