Jestem tutaj

czwartek, 15 czerwca 2017

New Beauty Products: JUNE

Hej Hej :)

I nastał kolejny miesiąc, nie mam pojęcia kiedy minął mi Maj. Niby 31 dni a minęło od tak. Też tak Maj Wam minął szybko że nawet nie zauważyliście? :)

Ponownie na blog powróciła seria "New Beauty Products" Nie będzie się ukazywać co miesiąc ale tak raz na dwa będzie ok.
Po krotce pokazuje Wam produkty / nowości  które będę w danym miesiącu testować.

Poprzednie posty z tej serii znajdziecie STYCZEŃ LUTY MARZEC



W tym miesiącu będę testować 5 nowych produktów, w tym aż jeden do włosów

Johny Frieda sheer BLONDE Highlight Activating odżywka

Odżywkę kupiłam z myślą o tym aby rozjaśnić włosy, zobaczymy czy to naprawdę działa.W końcu chce dłużej zostawić efekt blondu na swoich włosach. 




Sephora peeling myjący kwiat wiśni 
Przez swoją gumowatą konsystencję kosmetyk jest bardzo interesujący no i ten zapach cudowny



Sephora Super żel do demakijażu oczu Ekstrakt z chabra

Po raz drugi wjechał żel micelarny z Sephory. Poprzedni wykończyłam ale był super. Te żele micelarne to coś cudownego. Mam nadzieje że ten będzie tak samo dobry jak jego poprzednik.




Tołpa. dermo face. phyto tonik - serum 2w1 

Ostatnio KROK tonizacja bardzo przypadła mi do gust.Widać że moja cera potrzebowała wdrążenia tego kroku do codziennej wieczornej i porannej pielęgnacji


Na sam koniec zostawiłam

Lierac DIOPTICREA Creme

Ciekawe czy na prawdę będzie działał na cienie i opuchnięte oczy. I ile jest wart krem pod oczy za 100zł 



Też staracie się co jakiś czas testować nowości? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia