Jestem tutaj

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Co jest w mojej walizce... Kosmetyki || WHAT'S IN MY SIUTCASE...COSMETICS

Z lekkim poślizgiem ale jest.
Pokazałam Wam już jakie ciuchy zabrałam ze sobą a także kto był moją inspiracją. Cały post znajdziecie TUTAJ
Teraz nadszedł czas na zapoznanie się jakie kosmetyki towarzyszą podczas wyjazdu. Jak już mówiłam będzie tego zdecydowanie więcej niż odzieży. Również pokaże jakie dodatki spakowałam do walizki.


Ponownie nagrałam dla Was filmik na YouTube

Trochę tego spakowałam ale tak wydaje mi się że tylko parę rzeczy jest dodatkowo reszta to te minimum które warto mieć. Uprzedzam sporo oglądania jest :)

Tym razem postanowiłam się w swój nowy nabytek - białą kosmetyczkę z BANDI oraz mniejszą z Sephory

Z BANDI'ego okazała się trochę mała i ledwo się w nią zmieściłam. Ładna jest ale mała


Podkład Maybelline dream Velvet 10 ivory
Sephora korektor 22natural 
Sephora



Resztki tusz
Lancome Hypnôse Volume-à-porter
MAKE UP FOR EVER 
Douglas




I love MAKEUP Pink Fizzy 
Bez cienie ani rusz






NYX HD High definition Eye shadow base
Lancome kredka do oczu
Douglas


Maybelline gel eyeliner drama
Od zawsze uwielbiam ten eyeliner <3



Maybelline BROWdrama transparent scupting brow mascara
Mój pierwszy taki produkt do brwi i jakoś inaczej wyobrażałam sobie jego efekt ale nie jest źle  



P2 perfect lips color stop lip definer
Próbuje się przekonać do konturówki bezbarwnej



NYX butter gloss 18 cupcake
Lancome Lip 316
NYX cosmetics



Essence SHINY SHINY SHINE wet look 07 happiness in a bottle


HUDA BEAUTY Liquid matte Trendsetter








Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado krem pod oczy
Świetny krem, cała marka jest genialna


Gąbka do makijażu Life

M.A.C. spray do czyszczenia pędzli
MAC cosmetics

Pędzle 
HAKURO H55 - cocolita


HAKURO H24 - cocolita


HAKURO H85 - cocolita

HAKURO H70 / ZOEVA / Essence / Essence / No name




Ulubiona szczotka z łowcami. Uwielbiam ją i nie żałuje jej zakupu jest świetna
Tangle Teezer - Douglas


Bez okularów słonecznych ani rusz wraz z etui.
Okulary -nie pamiętam
Etui - F&F 


Przekonałam się bardziej do wstążek do włosów niż gumek
Wstążki czarne - aliexpress.com
Wstążki - Sephora


Próbka 
Giorgio Armani Si
Sweet Like Candy By Adrianna Grande 
Ester Lauder Modern muse Chic


Czasem mam problem z zaśnięciem w hotelach.
Maska na oczy - aliexpress.com


Podstawowa rzecz - ładowarka


Mimo że zapowiadali że ma być ciepło ale i tak wolę wziąć w razie wu
Rękawiczki - sinsay 


Turban z Nivea 

Czy o czymś zapomniałam? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia