Jestem tutaj

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Co jest w mojej walizce... Ciuchy || WHAT'S IN MY SIUTCASE... CLOTHES

Przychodzę pokazać Wam co zabieram ze sobą na wyjazd.
Oczywiście zanim zaczęłam się pakować wpierw obejrzałam filmik Fleur DeForce która się stała moją inspiracją jak powinnam się zabrać do pakowania. Koniecznie obejrzycie TEN filmik :)

Oba wyjazdy będą trwać 2 dni więc aż tyle rzeczy też nie muszę zabierać.

Zanim pokaże Wam zawartość pokaże Wam dwie walizki które kupiłam jakiś czas temu.
Duża i małą, mała oczywiście na kosmetyki.

'Bonusem' ode mnie jest filmik z zawartością obu walizek :)

Moje nowe walizki






'Obowiązkowy' dodatek  

Mniejsza 





 'Obowiązkowy' dodatek

Zestaw

Jeśli chodzi o samą zawartość nie jest chyba tego dużo (zdecydowanie mniej niż kosmetyków)
Próbowałam pójść w kierunku stworzenia stylizacji i zabraniu tylko tych ciuchów w których będę chodzić. Z racji że to tylko tak na prawdę dwa dni to nie muszę zabierać jakiejś dużej ilości.,

Tak naprawdę spędzę dwa dni na szkoleniu więc jak najbardziej dwie bluzki z krótkim mi wystarczą do jeansów. Mam tak zaplanowany dzień że nie będę pewnie mieć czasu zwiedzać nawet.

Bluzki - sinsay
Jeansy - HOUSE



Może być zimno w sali gdzie będzie szkolenie więc taki rękawa 3/4 też się nada
Bluzka z rękawem 3/4 - F&F




Moja słabość do bluzek na ramkach wygrywa, dobrze wyglądają z jeansami i bluzą czy kurtką skórzaną

Bluzka z zamkiem - sinsay
Bluzka - 



Dres do chodzenia po pokoju czy pójście na śniadanie, lubię stawiać na wygodę jednak.
Obydwie rzeczy pochodzi z F&F  Spodnie są z F&F active 



Piżama. Ta bluzka to jedna z moich ulubionych, jedna z dobrego materiału mimo że pochodzi z Lidl
Spodnie - F&F


I ostatnia część garderoby o której prawie zapomniałam. Ukochana ciepła bluza z kapturem która w połączeniu ze skórzaną kurtką dają dobry look. Uzupełnieniem całości będzie komin. Cały czas mam nadzieje że mimo napiętego planu uda mi się zwiedzić chociaż trochę Warszawę.
Bluza z kapturem - F&F
Kurtka skórzana - LU-MAN
Komin - Tally Weijl
 


Jak myślicie o czymś zapomniałam pakując? :) Jakie są Wasze sposoby na pakowanie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia