Jestem tutaj

niedziela, 18 grudnia 2016

#8 BLOGMAS SEPHORA HAUL

Witajcie Kochani w nowym dniu blogmas :)
Za nami już tydzień grudnia, jak ten czas szybko leci. 
w planach miałam zrobić osobny post o nowościach i o prezentach lecz po ostatnich szaleństwach w Sephorze (w moim mniemaniu szaleństwach) postanowiłam zrobić osobna notkę o tym na co się skusiłam podczas zakupów w Perfumerii. 

Nie kojarzę jak było w latach poprzednich ale w  tym roku Sephora poszalała i to na plus jeśli chodzi o pakowanie prezentów. 
Obojętnie czy zamawiamy online czy stacjonarnie mamy możliwość żeby zapakowali Nas zakupy wprost na prezent w taki oto ładne pudełka. Gdyby je sprzedawali wzięłabym 10 sztuk od razu xD


Kolory dostępne
Większość rzeczy upolowałam na promocji 3 w cenie 2 
Część kupiłam na prezent dla innych a część dla siebie. Akurat to ten jeden moment z którego się ciesze gdzie nikt z rodzinny nie zobaczy prezentów za szybko


Podkład 22natural i Tusz
Cena 59zł/ szt

Żel micelarny
Cena 55zł


Akcesoria 

Płatek do demakijażu /peelingu
Cena 19zł


Pielęgnacja 

Nawilżający krem do rąk Wanilia
Cena 19zł

Mydło do rąk kwiat wiśni i kokos
Cena 19zł/ szt
 
Peeling guma do ciała - Mango 
Cena 49zł

Kapsułka z kremem po prysznic - Wanilia, Monoi i Kokos
Cena 4zł/ szt

Żel pod prysznic - Mango, Jagoda
Cena 39z/ szt

Perfumetka 

Wanilia, Kwiat wiśni, Mango
Cena 19zł/ szt
 


Na koniec próbki które dostałam :)


Co polecacie z Sephory? :)

2 komentarze:

  1. Świetne te produkty! My nie miałyśmy jeszcze okazji testować kosmetyków tej firmy :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są warte przetestowania :) Dobre jakościowo są :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia