Jestem tutaj

piątek, 16 grudnia 2016

#7 BLOGMAS - Planowanie || Planning

 
Święta zbliżają się wielkimi krokami a czasu coraz mniej. U mnie to wręcz brak czasu niestety uroki pracy w handlu. Nie da rady od tego uciec ani wziąć wolnego więc pozostaje tylko zacisnąć zęby i jakoś pogodzić wszystko ze sobą.
Mimo że większość przygotować jest na głowie moich rodziców (aż wstyd się do tego przyznać) ja też staram się pomagać.
Nie ma co się oszukiwać bez dobrej organizacji ani rusz.
Oczywiście nie jesteśmy sami, do dobrej organizacji mamy paru pomocników. Są kalendarze plannery i itp


 
Pod TYM linkiem można pobrać próbną wersję plannera świątecznego. Całość zawiera 29 stron w iście świątecznych kolorach. Z racji że w domu mam drukarkę biało-czarną to wszystko wyszło jak wyszło ale i tak jest świetny






A na końcu harmonogram tygodniowy na cały miesiąc


Kalendarz z Douglasa już na stałe zamieszkał w mojej torebce, lubię mieć wszystko przy sobie aby nie przeoczyć jakiejś wizyty czy spotkania


Planowanie nie istnieje bez listy 'to do' czy można wykorzystać do spisania zakupów



Jak wygląda Wasze planowanie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia