Jestem tutaj

czwartek, 1 września 2016

5 wyzwanie z TrustedCosmetics

Kochani to już piąte wyzwanie z TrustedCosmetics
Przyznaje jest to z tych wyzwań na które czekałam, to pierwsze wyzwanie w którym pokaże Wam swoje marzenie a nie to co posiadam ale mam cichą nadzieje że niedługo to się zmieni. 
Jest to bardzo dobre wyzwanie, mówi się że kobieta powinna mieć chociaż jednej flakon ulubionych perfum. Artykuł znajdziecie TUTAJ
Hmm to jest jednak najtrudniejsze wyzwanie, jestem chyba jedyną kobietą która nie posiada swoich ulubionych perfum jeszcze. W mojej sferze marzeń są cudowne perfumy Gucci Guilty Black. Tak cudownych perfum jeszcze nigdy nie wąchała a przy tym flakon jest magiczny lecz nie jakiś wymyślny. Po prostu cudo i to mój numer jeden na liście świątecznych prezentów

Czy one nie są magiczne

Połączenie czerni z czerwieni jest magiczne. Zawsze miałam słabość do czerni a to opakowanie hipnotyzuje.

Zapach tych perfum takie połączenie pieprzy maliny i fiołka, są intensywne ale nie duszące. To taki prowokujący zapach, dla kobiet takich bardziej odważnych 

Nuty głowy: różowy pieprz, żurawina
nuty serca: malina, brzoskwinia, lilia, fiołek
nuty bazy: paczula i ambra.
 


Najcudowniejszy zapach jaki może być. Panie w Sephorze już mnie kojarzą z tym zapachem i zawsze do zakupów dostaje zlewkę tego zapachu.



Kolekcja moich perfum - jeden pełnowymiarowy a reszta próbek

Remember this day for her story of love you will always be my love

Perfum który specjalnie dla mnie wybrała szwagierka. Opakowanie jest przepiękne a zapach tym bardziej.

Uprzedzam mam straszną słabość do perfum Gucci

Calvin Klein Reveal / Halloween Shot / Desigual fresh / Flora by Gucci / Gucci Guilty Intense


Jakie są Wasz perfumy marzeń? A może już znalazłyście jeśli tak to koniecznie dajcie znać jakie to są :)

2 komentarze:

  1. Nie mam swoich ulubionych perfum, ba nie mam żadnych perfum ;-) ciagle czekam aż jakis zapach mnie mega zainspiruje i będę musiała go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam problem z wyborem :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia