Jestem tutaj

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

New Beauty Products: LIPIEC 2016

Postanowiłam wprowadzić nową serie "New Beauty Products" Będę Wam pokazywać nie tyle same nowości ale także swoje wstępne zdanie o produkcie.

W miesiącu dorwałam parę nowości

Rimmel London Wonder'full  mascara with argan oil
Ciekawa szczoteczka, na razie nie skleja nie robi efektu pandy, pogrubia i wydłuża. Ale to na razie tyle o niej.




Nivea care & colour RED 
W końcu ten produkt poszedł w ruch. Spodziewałam się lepszego koloru na ustach wręcz takiej czerwieni lecz nic takiego nie ma. Nadaje tylko lekki kolor





Eveline cosmetics  serum powiększające usta 3D shine
Serum dostałam od kochanej Kamili, jest przezroczyste ale z drobinkami jakby brokatu których na szczęście na ustach nie widać. Zapachem przypomina mi te wszystkie błyszczyki z takimi aplikatorami.





Pędzel owalny docolor
O tym rodzaju pędzla jest już dosyć głośnio w blogosferze, swój dorwałam go na AliExpress za $2,99 TUTAJ macie link do mojego. RLM zrobiłam nawet filmik z ich użyciem testując różne firmy.
Pędzel nie jest okrągły lecz ma kształt gruszki, dzięki temu dobrze nakłada się podkład/korektor w okolicach oczu i nosa. Jeśli chodzi o strefę T czy policzki to jest trochę za mały.Włosie jest bardzo miłe w dotyku i muska skórę.


Pilaten Black Head pore strip
Pochodzi z AliExpress za $0,99 /za 4szt/ link do mojego  TUTAJ
Do pasty podchodziłam z dystansem nie wierzyłam że takie coś pozbędzie się moich kropek na nosie


Avon Naturals body care escape coconut & starfruit
Ma ładny zapach kokosowy, średnio utrzymuje się jakoś 3. Na lato takie lekkie odświeżenie jak najbardziej może być.



Jak się Wam podoba taka forma "nowości"? :)

4 komentarze:

  1. Tej maskary używam od dłuższego czasu i jestem mega zadowolona, teraz jeszcze dorwałam ją na allegro za 18zł! stacjonarnie 37zł w Rossmanie :)mgiełka do ciała z kokosem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało bo dostałam go w zestawie na święta :) Fajna jest a polecasz jeszcze jakąś mgiełkę z Avonu? Miałam z kwiatem z wiśni i była cudowna :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa,czy ten tusz poprawi jakoś wygląd rzęs ze względu na zawartość olejku i czy serum do ust się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje go od dwóch tygodni i na razie jakoś nie widzę zmiany w wyglądzie rzęs zobaczymy jak będzie dalej. Serum to taki pic na wodę zwykły błyszczyk z drobinkami brokatów niestety

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia