Jestem tutaj

sobota, 11 czerwca 2016

Trochę Poznania

Wiecie urodzona Poznanianka ze mnie, oprócz dziwnych słów ej tej hej no. Jak się tak słucha Poznaniaka to można paść ze śmiechu. Na pewno każdy w swoim życiu jadł sznekę z glancem :D Jakby to nie brzmiało to drożdżówka z lukrem jest pyszna.
Pyrlandia - podobno Poznań i Pyry tworzą jedność więc czym się różnią pyry ziemniaki i kartofle od siebie skoro idą do sklepu wymieniamy wszystkie te trzy nazwy i jeszcze chcemy je w tytkę? Niczym :D Ale zawsze chcemy torbę do zakupów. Nie wiem po co pewnie dla fun i zdezorientowania przyjezdnych którzy nie wiedzą o co chodzi. 
 Poznań słynie też z zabytków. No może jeszcze z centr handlowych na każdym rogu, w końcu Dworzec PKP trzeba było przerobić na Centrum Handlowe gdzie niedaleko znajdziemy dwa inne ale to szczegół. A o budującym się Rondzie Kaponiera to chyba słyszeli wszyscy miało być skończone na Euro (poprzednie) a mam eee parę lat później a schodów i całego ronda jak nie było tak nie ma.
Spokojnie to nie jest post w stylu wylewania żali.
Wszystkie zabytki Muzea place Zamek zwiedziłam już chyba z milion razy lecz tak ostatnio uświadomiłam sobie że nie mam żadnych zdjęć.
Ostatnio nadała się okazji do porobienia paru zdjęć. Dzisiaj mam partię ze Starego Rynku ale przy okazji postaram się na nowo zwiedzić Poznań Moje Miasto tylko tym razem z aparatem.

Poznań słynie z Koziołków


Pamiątki to podstawa











Jakkie chcielibyście 'zwiedzić' wirtualnie miejsca w Poznaniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia