Jestem tutaj

czwartek, 28 stycznia 2016

Nagroda od Douglasa a nie tylko

Powolutku powolutku wracam na blog i na FB, w końcu mam nadzieje że wszystko zacznie się układ po mojej myśli :)
Chwaliłam się że czekały ostatnio na mnie niespodzianki i dzisiaj pokaże Wam co tam było :) :)

Zacznę od nagrody wygranej w świątecznym konkursie Douglasa
Śliczny koci zestaw do makijażu marki PUPA cat

Od góry:
- błyszczyk ultranabłyszczający
- róż prasowany
- błyszczyk ultranabłyszczający
- błyszczyk ultranabłyszczający
- prasowany cień do powiek


Od góry:
- primer do oczu
- prasowany cień do powiek
- prasowany cień do powiek
- prasowany cień do powiek
- wylewany rozświetlający puder do twarzy
- aplikator


A teraz trzy rzeczy które zamówiłam ze sklepu internetowego 
Bransoletka - cena $2,95

Łańcuszek z zawieszką  - cena $0,58

Zestaw 12 pędzle Urban NAKED3 - cena $3,82

Jak widzicie po cenie to zakupy mega tanio mnie wyszły :) Jeśli chodzi o łańcuszek to ma on próbę.
Pytanie do Was, ma ktoś oryginalne pędzle NAKED3? Zastanawiam się czy te są dobrą podróbą czy jednak utrafił mi się oryginał :D
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia