Jestem tutaj

wtorek, 1 grudnia 2015

Zamówienie od AA

Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w sklepie AA, skusiło mnie głównie to że zrobili tam małą wyprzedaż a mi się akurat kończył płyn micelarny :D

Pierwszym zaskoczenie to wielkość paczuchy, jest wielka :)

#1 AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Odżywczy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu 200 ml - cena 2,45zł
#2 AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Nawilżający płyn micelarny pielęgnujący rzęsy 200ml - cena 2,45zł
#3 AA HYDRO ALGI różowe Krem korektor pod oczy  każdy rodzaj cery  dzień, 15 ml - cena 5,65zł

To co dostałam w prezencie
#4 AA Technologia Wieku50+ Aktywny Lifting Tonik nawilżająco-wygładzający 200ml
#5 AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Nawilżający płyn micelarny pielęgnujący rzęsy 200m
#6 AA Ciało wrażliwe Nawilżający krem do rąk i paznokci Głebia Oceanu do skóry bardzo suchej
#7 AA Intymna Fresh Świeżość Nawilżenie
#8 AA Technologia Wieku 30+ Energia Młodości Krem na pierwsze zmarszczki na dzień
#9 AA 50+ mezzo laser krem-maska natychmiastowy efekt ujędrnienie + odżywienie
#10 AA Technologia Wieku 30+ Energia Młodości Krem na pierwsze zmarszczki na noc
#11 AA Technologia Wieku 50+ Krem MiltiLIFT 6D na dzień
#12 AA Skóra wrażliwa i skłonna do alergii HYDRO ALGI błękitne Krem wygładzający Intensywnie nawilżający 24H
To na pewno nie były moje ostatnie zakupy w tym sklepie :) 
Pozdrawiam
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia