Jestem tutaj

niedziela, 6 grudnia 2015

Przesyłka od perfumy-perfumeria

Chwaliłam się na FB i Instagramie że doszły do mnie dwie paczuszki :) Jedna była od perfumy-perfumeria a druga od Ladymakeup :)
Oba zamówienia są skromne ale na oba strasznie się cieszyłam :D

Sally Hansen Fuzzy Coat  400 Tight Knit - 4,94zł
Odkąd zobaczyłam ten lakier w sklepie stacjonarnym chciałam go mieć :D

Sally Hansen Salon insta gel strips 340pat on the Black - 5,93zł
Gdy wrócę do domu na święta pokażę Wam dokładnie jak wygląda ten lakier i co wchodziło w skład zestawu :)
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia