Jestem tutaj

czwartek, 26 listopada 2015

Dzisiaj mam dla Was

...taki luźny luźny post.

Chciałam napisać dla Was coś kreatywnego ale dzisiaj jakoś wena nie przyszła. Dla tego zamierzałam się  zabrać się za jakieś porządki
np. wyczyszczenie kominka
Albo po zgrywać dane na dysk zewnętrzny

Można też przygotować się na 1 grudnia --> Dzień Darmowej Dostawy :D

W przeszukiwaniu sklepów i tworzeniu koszyków :D



Nawet pędzle są czyste i nie miałam co myć

Skończyło się na tym że stworzyłam ten post :D i włączyłam sobie

Na tvn będzie lecieć Jack Reacher który też chce obejrzeć :)

I tak wyglądał mój dzień :D
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia