Jestem tutaj

czwartek, 26 listopada 2015

Promocja -49% w Rossmannie i -50% w SP

Nie ma chyba osoby która by nie słyszałam o promocji w Rossmannie :D
Promocja została podzielona  na trzy część
- 49% szminki, błyszczki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci 
- 49% na tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczy i eyelinery
- 49% na podkłady pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy

Była też promocja w SP (do 5.11) na makijaż oczu.

W przeciwieństwie do zeszłego roku nie zaszalałam, zdarzało się że wchodziła do Rossmanna i wychodziłam z pustymi rękami ale jednak się coś kupiło

W Rossmannie upolowała:
Sally Hansen Hard nails Xtreme wear 295 pixel perfect

W Super-Pharm
Rimmel Scandaleyes retro glam 003 extreme black
Skusiliście się na coś na ostatnich promocja? :)
 Pozdrawiam
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia