Jestem tutaj

niedziela, 4 października 2015

Hello October

Tym razem postanowiłam że nowy miesiąc zacznę takim tygodniowym Photo mix :)

 Nie ma to jak wolny poniedziałek i móc się wylegiwać

 Ja kawa ze Starbucksa :)

a mój oczywiście burgera :D

Na wieczór też czekało nas coś dobrego ;)

National Coffee Day

Raz w roku można rozpieszczać faceta :D

 Szybkie śniadanie kawa i w drogę do pracy

 smoothie time :D

and pierwsze w życiu sushi

...pierwszy lakier który kupił mi mój ;)

 #selfie w końcu musi być xD

Męski wypad - nie omieszkał mi pokazać jak wygląda bunkier w Jastarnii :D
Popołudniowy niedzielny relax

 "Kochanie żebyś nie mówiłam że nie jadłem obiadu"

Jak się Wam podobało takie wejście w nowy miesiąc? :)
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia