Jestem tutaj

wtorek, 29 września 2015

Be Beauty zmywacz do paznokci w płatkach

Jakoś nigdy nie czułam potrzeby wypróbowywania innego zmywacza odkąd poznałam zieloną wersje Isany lecz kiedyś będą w Rossmannie zauważyłam zestaw z firmy Be Beauty za 6 czy 7zł. W skład wchodził zmywacz do paznokci w płatkach, płatki do demakijażu oczu oraz chusteczki do twarzy. W końcu zabrałam się wczoraj do testowania, jeśli jesteście ciekawi jak sprawdza się zmywacz to zapraszam do lektury :)
40 płatków w jednym opakowaniu

Składniki:
Czysty płatek
 Po zmazaniu jednego paznokcia
Zdjęcie tego nie oddaje ale paznokieć i pół palca miałam tak tłuste że gdy skończyłam zmywać z dłoni próbowałam pozbyć się tego tłustego filtra przez dobre 20min.
Szczerze zostanę przy swoim "płynnym" zmywaczu ten po prostu jakoś te płatki nie przypadły mi do gustu.
Jakie zmywacze wolicie?:)
Pozdrawiam :)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia