Jestem tutaj

niedziela, 13 września 2015

Douglas Like Palette

W  końcu po pół roku zestaw Douglas Like Palette doczekał się notki :D
Zdążyłam już się pochwalić swoją nową paletką a raczej zestawem paletek z Douglasa który dostałam na święta :) Tyle cieni na wyciągniecie ręki :) 
Każda osobna paletka zawiera 40 cieni, 1 puder oraz 2 pomadki
Poszczególne paletki
#1
#2
#3
#4

Akcesoria

Pędzle

Miniaturki: konturówki do ust, maskara, eyeliner, kredki do oczu

Pędzle
Plus lusterko w której można schować jedną paletkę

Jeśli chodzi o cienie to są bardzo trwałe nawet bez bazy. Ładnie prezentują się na oku, brokatowe cienie lekko się osypują przy nakładaniu
Najczęściej używaną paletką jest #3 :) Zawsze ma ją schowaną w lusterku i gdy tylko wyjeżdżam do szwagierki  zawsze jest ze mną :)

Uważacie ze takie zestawy są fajnym pomysłem?:) Jak się Wam podoba taki zestaw?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia