Jestem tutaj

czwartek, 25 grudnia 2014

Wesołych Świąt

Kochani spóźnione ale również najszczersze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Zdrowych, spokojnych oraz radosnych świąt spędzonych w gronie ukochanych osób :) No i bogatego tego pana z siwą brodą ;)  

W końcu w święta nie liczy się jak bardzo są wystawne, jak bardzo się odpierdzielimy na nie, czy jak drogie prezenty zrobimy/dostaniemy 
Lecz to aby je spędzić z rodziną / z tymi których kochamy - to jest cała magia świąt :)
I tego Wam kochani życzę abyście spędzili je z tymi których kochanie a radosna atmosfera trwa przez większość czasu. 
Wiem doskonale że czasem się zdarza że Nasi najbliżsi już odeszli już z tego świata ale pamięć o nich pozostanie w Nas na zawsze.



To Wy kochani dajecie siłę i sprawiacie że piszę posty. 

Wiem że ostatnio było mnie strasznie mało ale niestety to wynikało z mojej pracy a raczej z braku organizacji praca-blog- reszta czas
Blog stał się dla mnie pasją, móc pisać do Was i wiedzieć że nawet zaledwie jedna osoba tylko przeczyta jest motywacją
Warto jest pisać nawet dla tej jednej:)
Żałuje że nie mogę każdemu osobiście złożyć życzeń stąd składam je przez blog który sprawił że poznałam naprawdę fantastycznych ludzi :*

Wesołych Świąt :)  
Życzy 
Wasza kruszynkaaa91 :*

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia