Jestem tutaj

niedziela, 28 grudnia 2014

#5 day mobile mix

Dawno nie pokazywałam Wam co się u mnie dzieje a więc dzisiaj mam dla Was taki lekki skrót z pełnego wolnego dnia :)
Makijaż musi być :D
Ostatnio mało szalałam z kolorami - królował głównie brąz
Cień dopasowany do lakieru do paznokci :D
Dodatki muszą być :D
Flora by Gucci :) 
Wraz z moim udaliśmy się do Pizza Hut - wygląda dobrze smakuje też okey
Może nie będę wspominać że gdy wyjęłam telefon spojrzał się na mnie
dziwnie po czym zaczął się śmiać xD
Potem mój pierwszy krushers z KFC - dla mnie to średnie :P

A na koniec jeszcze znalazłam siły na popakowanie części prezentów :)
Stary Rynek nocą:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia