Jestem tutaj

poniedziałek, 6 października 2014

#37 Mobile mix

Z lekkim poślizgiem ale jest :) Zapraszam na kolejny post z cyklu tydzień obiektywem mojego telefonu:)
Telefon Samsun Wave GT S8500 :)
Moja obecna kredka do oczu, poszukuje czegoś co nie
będzie mi się aż tak szybko rozmazywać
W poszukiwaniu jesieni w Poznaniu
Każdy zasługuje na odrobinę przyjemności:D
Kawa u przyjaciółki, dzięki N :*
Poranna kawa oraz nissiax83 :)
Czekając za mamą u lekarza - trzeba sobie umilić czas:D
Pierw zaległe posty a potem korekta tekstu
I przyszedł czas na zmiany...na głowie
Niedzielny obiad:)
kurczak ryż kapusta i zielona herbata

Wczoraj przeczytałam a raczej pochłonęłam dwie książki:
Jennifer L. Armentrout - LUX - 1.Obsydian
Jennifer Echols - Uratuj mnie

Piosenka która utkwiła mi w głowie:
Cryoshell - Closer to the Truth
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia