Jestem tutaj

czwartek, 11 września 2014

Wibo Leather nail polish nr 4

Jak już szło zauważyć że do Rossmanna trafiły nowości od Wibo i Lovely. Jak mnie znacie wiecie że w życiu nie przejdę obojętnie obok Wibo i tak było tym razem:D Jeśli chodzi o Wibo to weszła nowa seria "Rock With Me" wśród niej znajdziemy tusz, eyeliner, lakiery do ust, a tak lakiery do paznokci oraz ćwieki. Lakiery niestety są dostępne zaledwie w czterech kolorach i każdy z nich ma imitować efekt skóry.
Wibo Leather nail polish nr 4


- 8,5ml za 6,99zł.
- poręczna buteleczk
- taki normalny czarny tylko według producenta na imitować efekt skóry dla mnie to po prostu efekt piasku
- pędzelek identyczny jak w poprzedniej serii piaseczków, nie jakiś szeroki ale fajnie się nim operuje
- jedna warstwa wystarczy lub dwie cienkie
- wytrzymuje 5dni
- zmywa się łatwo (używam zmywacza Isana zielona wersja)
może się skuszę jeszcze na któryś z te serii
- spełniłam swoje marzenie o czarnym piaseczku tzn skórze:)

Tak się prezentuje na paznokciach
Co sądzicie o tych lakierach? Któryś kolor przypadł Wam do gustu?:) Miałyście już do czynienia z nowościami od Wibo i Lovely - jeśli tak to zostawcie linki z chęcią poczytam recenzję:)

Tak jak obiecywałam czas na krótkie ogłoszenia:D
Przeglądając swoje lakiery do paznokci znalazłam dwa te same lakiery oczywiście jeden z nich jest nowy i tu pytanie do Was czy macie ochotę/wyrażacie chęć jak zwał tak zwał aby na przykład był on wśród nagród w jakimś rozdaniu/konkursie? Chciałabym zorganizować jakiś konkurs/rozdanie z okazji 10tyś wyświetleń lub 45 obserwatorów(nie pytajcie dlaczego akurat taka liczba xD) Jeśli byście chcieli o czymś konkretnym poczytać to piszcie a ja postaram się o tym napisać.
Eee to by było na tyle a wczoraj mi się wydawało że jest tego tyle:D Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę:)
 Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

11 komentarzy:

  1. piękny jest ten lakier , muszę się za nim rozejrzeć będąc na zakupach

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam - w nim można się zakochać od pierwszego malnięcia :D

      Usuń
  2. Też go kupiłam! :) Na razie tylko wypróbowałam go na wzorniku, ale wygląda zaskakująco świetnie jak na taką cenę! :) Na pewno niedługo trafi na moje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda świetnie i ma naprawdę niską cenę:) Wibo udowadnia że za niską cenę można dostać naprawdę dobre lakiery :)

      Usuń
  3. Ten chyba póki co najbardziej mi przypadł do gustu, jednak nie nastawiam się na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak pozostałe kolory z tej serii się sprawują ten to był priorytet reszta kiedyś przy okazji wpadnie do koszyka ;)

      Usuń
  4. Mam wersję bordową tego lakieru i bardzo szybko ściera mi się na końcówkach. Po za tym masz rację, to nie skóra... Kupując lakier myślałam nad jakimś wow, a tu zwykły drobny piasek. Chociaż na upartego to może być taka zniszczona już skóra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznajmy że to taka zniszczona skórka :D Też miałam nadzieje że to coś nowego a tak na prawdę piasek. Z tych pozostałych kolorów to jakoś żaden mnie nie zaciekawił.

      Usuń
  5. słyszałam o tej serii :) własnie ciekawi mnie ten efekt skóry, ale już drugi raz czytam ze jest po prostu piaskowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to nie skórka tylko piasek :( Ja przed zakupem przeczytałam na jakimś blogu że to piasek ale chciałam się na własnych paznokciach przekonać co to jest.

      Usuń
  6. nie moge patrzec jak ktos tak babra lakierem po skorkach... tragedia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia