Jestem tutaj

niedziela, 7 września 2014

Zakupy - Rossmann, Real, Netto

Po raz pierwszy się zastanawiam jak ja wcześniej ogarniałam to wszystko xD Albo może moja doba się zmniejszyła:D Ale czas na wypicie kawy zawsze znajdę :D Dzisiaj mam dla Was post które większość z Nas uwielbia czyli ZAKUPY!:)

Rossmann
Wibo leather nail polish nr4, lakier imitujący efekt skóry - cena 8,5ml za 6,99zł

Wibo granite sand nr 1 - cena 8,5ml za


Wibo extreme nails nr 533  - cena 8,5ml za 5,99zł

Wibo 12H Tint Color Stay nr 3 -  cena 6m za 8,59zł  /ach to opakowanie:D/

Real
Avengers
- cena 10zł


Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie - cena 5zł(promocja drugi film za 50%)

Tesco 
Alan Wake, gra PC - cena 9.99zł


Netto
Pojemnik z szufladami - cena 10zł /to w sumie dostałam do rodziców/

Ławeczka - cena 129zł /to w sumie też dostałam do rodziców/
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

14 komentarzy:

  1. koniecznie pokaż te dwa pierwsze lakierki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja tych dwóch lakierów na pewno się pojawią na blogu :) W końcu to nowości od Wibo :D

      Usuń
  2. ta ławeczka jest prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka nie pozorna się wydaje a już mam milion pomysłów na jej wykorzystanie :D Od 11.09 podobno ma znów być w Netto :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak się sprawuje TINT WIBO. Czy ten brązowy kolor jest ok?
    Sama się skusiłam na 1 - odcień w porządku (ciemne wino), trwałość niezła (ale na pewno nie 12h), za to paskudny zapach (jakby był spleśniały??). Bourjois Rouge Hi-Tech to to nie jest;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie testowałam ale z tego co zauważyłam na ustach ten brąz trochę zlewa się z kolorem moich ust i nie jest aż tak widoczny (miałam go tylko raz na ustach z czystej ciekawości jak wygląda)

      Usuń
    2. Dzięki za informację, może się zatem skuszę na nr 3 (bałam się że jest zbyt ciemny), ale skoro jak mniemam tylko podbija kolor ust, to ok (szukałam czegoś w brązie). Ten z numerem 1 też nie jest jakoś specjalnie wampirowaty, w sumie efekt jest dość naturalny (przy jednej warstwie). Za to trwałość całkiem spoko. Ciekawa jestem jak oceniasz zapach...?;-)

      Usuń
  4. Też strasznie jestem ciekawa tintu z wibo. Zrobisz recenzję? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sprawuje się ten Tint od Wibo? Bo jestem go ciekawa?

    PS. Zazdroszczę Avengersów i Capa na DVD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak średnio, nie wiem jak z trwałością ale tak na ustach średnio go widzę(i to dosłownie) jakby się zlewaj ich kolorem.
      Dzięki :) Chciałam kupić całą kolekcję Marvela na DVD a te dwa filmy to tak na dobry początek

      Usuń
  6. Kiedy pokazesz Tint i ten granitowy??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja lakieru powinna być niedługo na blogu :) Co Tinta z Wibo dopiero zacznę go testować :)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ten Tint Wibo, liczę na recenzję! Testowałaś go może jako róż do policzków, sprawdza się? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia